Gå til innhold

God tur Mersa!


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk! Men er ikke før mandag vi reiser :-)

 

Gleder oss utrolig mye! Er så slitene begge to at det skal bli godt med litt tid alene...må passe på at vi ikke sover oss igjennom hele turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være godt å få sovet ordentlig ut også da.

 

Måtte jo sende deg en god tur hilsen mens jeg husker det. Vi reiser til torsdag, så dag blir det nok bare pakking og styr i morgen. Ja også semifinalen da. Så da kan det fort bli glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til alle som reiser!

 

Mersa, sov litt og kos dere masse... kanskje det ender opp med en hyggelig liten sak i magen?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :-) Nå er jeg nesten ferdigpakket. Og gleder meg veldig! Men har også en liten klump i magen...gruer meg litt til å være så lenge vekke fra Magnus...Ammer litt enda, så blir spennende å se om pupp er interesant når vi kommer tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea ble veldig lite interessert i pupp etter at jeg var bortreist i mai. Hun ville stort sett bare ha på kvelden eller ellers når hun var trøtt etter den turen... jeg bare nevner det...

 

Kos dere kjempe masse! Pass på å gjør alle sånne ting man ikke så lett får gjort når man har barn - og ikke minst pul MASSE!!! (hihi... barnslig språk, men akk så befriende å si!) Ikke for spira sin del, men fordi dere ikke kan bli forstyrret av noe nå og det er i grunnen ganske så koselig!! ;) Vær kjærester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jaggu ikke så lett i hverdagen. Vi har jo vært priviligert med at en av oss har vært hjemme hele tiden... Hjelper litt når kun en har jobb i hodet. Når det er to som jobber og unger som skal passet blir det lite tid til å være kjærester igjen. Men du verden så viktig det er!! Jeg tror jeg må starte en kyssetråd så vi husker på å ikke ta hverandre for gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...