Gå til innhold

Noen andre som kun har ett soverom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle snakker om å legge babyen på eget rom, og jeg vet jo at det er det beste etter hvert. Men vi har dessverre bare ett soverom... Noen andre med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja vi det problemet har vi også. Er unge, og har ikke så god råd for tiden, så vi har kun ett soverom. Men tid og stunder skal vi finne plass med to, men det fungerer helt greit nå. De fleste jeg kjenner har barnet sammen med seg på rommet i hvertfall ett år, så ser ikke på det som noe problem. Man får gjøre det beste ut av det man har :)

Skrevet

Har to soverom vi da, storesøster sover på eget rom og poden med oss. Tenker på å dele av i kjelleren og bygge eget rom til poden der. De kunne nok også ha delt rom, men det er så lite rommet til storesøster, og hun er bare to og ikke flink til å la broren sove i fred om hun er våken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...