ifel Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei og hå! Jeg har IKM i dag, men ingen tegn til tanta foreløbig. Tok en test i går kveld, men den var negativ......, men.....det er noe rart med kroppen min: det renner melk ut av det ene brystet mitt. I går kveld ble jeg helt våt......, og det har skjedd et par ganger de siste dagene. Kan jeg være gravid mon tro, selv om negativ test? Har også murring i bekken og korsrygg, men det pleier jeg å ha før mensen uansett....., og vondt/ stikkinger i brystene. Dette er spennende. 4pp
Dotten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Oj, så spennende. Jeg har ikm i morgen ca, og heller ingen tr. Har ikke testet da men....... Jeg fikk ut en dråpe "melk" her, men jeg klarer ikke å huske om det var etter el nå eller forrige pp. Litt Altzheimer her i gården ja... fnis. Har skjedd så mye for min del denne måneden, så ikke alltid lett å holde styr på alt. Har hatt alt annet enn graviditet å tenke på liksom. Du kan jo absolutt være gravid, men det kan jo hende det tar litt tid før at hcg-nivået i kroppen din stiger nok til at du tester positivt. Så en negativ test behøver ikke å være negativ, så lenge tr ikke dukker opp Lykke til, og håper du er gravid
ifel Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hei igjen. Jeg har også klart å presse noen få dråper melk ut av brystene siden ammestopp for 1,5 år siden, men denne gangen bare renner det av seg selv. Og hvis jeg prøver å klemme, så spruter det. Noen andre med lignende erfaringer?
Dotten Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ok... DET har ikke jeg opplevd da. Men forrige svangerskap hadde jeg ingen "lekasje" før jeg begynte å amme på sykehuset. Nå er det ca 6 mnd. siden jeg sluttet å amme, og har ikke lekket siden.... Full stopp fra første til siste dag for å si det sånn
ifel Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg begynte å lekke runt uke 18 forrige gang. Måtte bruke amme innlegg om natten, for lakenet ble rimelig flekkete i perioder.
Dotten Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ble litt feil det jeg skrev over her... Ingen lekkasje verken før eller etter amming........ men du skjønte vel den Litt slitsom å lekke sånn da, men siden dette ikke er ditt ev. første svangerskap, kan det jo godt være at du faktisk er gravid og lekker allerede. Får håpe det Masse lykke til!
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Hei.. Forrige gang tok jeg også en test kvelden før IKM.. Negativ og jeg ble lei meg.. Så kom ikke TR den natta.. (pleide å være som ei pålitelig klokke) Jeg testet på nytt morgenen, ca 12-13 timer etter forrige test.. Denne var jammen positiv.. Så det er håp.. Helt til TR kjem.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå