Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Jeg har IKM i dag, men ingen tegn til tanta foreløbig. Tok en test i går kveld, men den var negativ......, men.....det er noe rart med kroppen min: det renner melk ut av det ene brystet mitt. I går kveld ble jeg helt våt......, og det har skjedd et par ganger de siste dagene. Kan jeg være gravid mon tro, selv om negativ test? Har også murring i bekken og korsrygg, men det pleier jeg å ha før mensen uansett....., og vondt/ stikkinger i brystene.

Dette er spennende.

4pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende. Jeg har ikm i morgen ca, og heller ingen tr. Har ikke testet da men....... :)

Jeg fikk ut en dråpe "melk" her, men jeg klarer ikke å huske om det var etter el nå eller forrige pp. Litt Altzheimer her i gården ja... fnis. Har skjedd så mye for min del denne måneden, så ikke alltid lett å holde styr på alt. Har hatt alt annet enn graviditet å tenke på liksom.

Du kan jo absolutt være gravid, men det kan jo hende det tar litt tid før at hcg-nivået i kroppen din stiger nok til at du tester positivt. Så en negativ test behøver ikke å være negativ, så lenge tr ikke dukker opp :)

Lykke til, og håper du er gravid :)

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har også klart å presse noen få dråper melk ut av brystene siden ammestopp for 1,5 år siden, men denne gangen bare renner det av seg selv. Og hvis jeg prøver å klemme, så spruter det. Noen andre med lignende erfaringer?

Skrevet

Ok... DET har ikke jeg opplevd da. Men forrige svangerskap hadde jeg ingen "lekasje" før jeg begynte å amme på sykehuset. Nå er det ca 6 mnd. siden jeg sluttet å amme, og har ikke lekket siden.... :) Full stopp fra første til siste dag for å si det sånn :)

Skrevet

Jeg begynte å lekke runt uke 18 forrige gang. Måtte bruke amme innlegg om natten, for lakenet ble rimelig flekkete i perioder.

Skrevet

Ble litt feil det jeg skrev over her... Ingen lekkasje verken før eller etter amming........ men du skjønte vel den :)

Litt slitsom å lekke sånn da, men siden dette ikke er ditt ev. første svangerskap, kan det jo godt være at du faktisk er gravid og lekker allerede. Får håpe det :) Masse lykke til!

Skrevet

Hei.. Forrige gang tok jeg også en test kvelden før IKM.. Negativ og jeg ble lei meg.. Så kom ikke TR den natta.. (pleide å være som ei pålitelig klokke) Jeg testet på nytt morgenen, ca 12-13 timer etter forrige test.. Denne var jammen positiv..

Så det er håp.. Helt til TR kjem..

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...