Lillenurk No.2 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Når synes dere det er passende å legge barnet på eget rom? Skjønner jo at det kommer an på hvordan barnet er på natten.. Begynner å bli litt frista til å prøve, men ser for meg at den eneste forskjellen blir at det blir lengre å springe for å putte i smokken Gutten vår er 8,5 mnd, spiser ikke på natta men våkner flere ganger hver natt og da er som regel bare å putte i smokken.. Noen som vil dele sine erfaringer med å legge småtten på eget rom?
manonym Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Vi la gutten på eget rom da han var 3 måneder. Hadde ett nattmåltid.
manonym Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gikk litt fort der Flytta han da han var 3 måneder ja, hadde ett måltid på natta, men det gikk helt fint. Tror både han og vi sov bedre da, og ikke minst da kunne jeg og pappaen ligge å småsnakke litt uten å være livredd for å vekke han.
Bonusmamma13 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Gutten min er 1 år og har ikke "flyttet" inn på rommet sitt enda. Hender han våkner om natten og da er det en trygghet for han å vite at mamma er der og han sovner som regen så snart han har forsikret seg om akkurat det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå