nickiii Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Drømte natt til i går,at vi fikk pike nr.2. Men hun var så liten.. så tror jeg at vi fikk henne hjem for å vente på at hun skulle sovne inn/at hun var død og vi skulle ta farvell..litt usikker der. Men så fikk jeg det for meg om natta at jeg måtte ta henne opp i armene mine,og da var hun våken og spiste masse og tissa og var frisk.. Det hele slutta med at hun veide 4000gram og var helt ok.. Men i hele går gikk jeg å tenkte på denne lille jenta som var så lik snuppa vår,bare med mørke øyne. Hadde skikkelig klump i halsen og litt vondt i magen,fordi det var jo så trist frem til jeg tok henne opp i armene.. så nå er jeg redd for at jeg har drømt noe som kommer til å skje. Noen som kan "se" noe i framtiden eller har en følelse om hva denne drømmen kan ha betydd?? takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå