Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Andre med mannfolk som er livredd å få litt gulp på seg? Min tørr knapt å holde babyen fordi han kan jo gulpe!! i går fikk han nesten hysterisk annfall fordi han fikk en liiiten flekk med gulp på tskjorta si. blir sprøøøø! ikke klarer han å bytte bleier heller. det er jo ekkelt...mannfolk!
Poteto Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 min har ikke noe imot gulp å spy.. "hun kan jo ikke for det" sier han men drittbleier brekker han seg av, men han prøver vertfall det er jo bare en vanesak.. så si det til din mann, det er en vanesak og det er bare til å bli vane med det!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Har sagt det til han noen ganger ja... har jo en 3åring fra før av så han burde jo være vant til det... er ganske slitsom når jegmå ta alle sånne "ekle" ting...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Min har ikke noe i mot å bytte bæsjebleier, og han herjer jo sånn med henne at han må regne med at det kommer litt gulp stakkar, men han får helt hysterisk anfall når hun gulper på ham så da roper han og bærer seg om at jeg må komme med klut. Haha, jeg prøver å si at han må ta det litt roligere for vi vil jo ikke at hun skal få inntrykk av at det er verdens undergang hvis hun gulper litt:)
Brenda med 2 ute Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det er vel ingenting, men her bruker vi klut over skuldern i tillfelle når hun skal opp å rape=) Litt kjip å skifte klær hver gang hun gulper.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Bruker alltid klut vi også når baby skal rape, men det kommer alltid litt gulp sånn ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå