Reveenka Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det ingen her i dag da? Nå stikker jeg og setter på en vaskemaskin og bretter litt tøy, og når jeg kommer tilbake er det best at en eller annen er kommet, asså!
Trollmora Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ja jeg ser du har vært opptatt med å "rydde" litt på høyresiden ) Jeg er her jeg også, innimellom telefoner, dokumenter og mail. Kan ikke sitte her hele tiden, men prøver å brushe opp litt innimellom!
Anonym i dag Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Veldig stille her i dag, er innom av og til, men lite skjer, så nå setter jeg meg og ser på en film mens unga sover he he... ;-)))
♥Snulder Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Og jeg... har stått 5 timer HELT ALENE og malt tak... blæææhhh... Har kommet halvveis med grunningen.... Angrer bittert på at jeg begynte...
Karomamma Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ho ho, Reveenka!! Bedre sent enn aldri
Reveenka Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Måtte på kveldsvakt jeg, men nå er jeg plutselig tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå