Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Må jeg komme på jobb og jobbe oppsigelse (3 mnd) i permisjonen min? eller må jeg jobbe den når jeg er ferdig? jeg skal ha ett ekstra år permisjon,men skal si opp jobben min,så jeg vet ikke når det er lurest og si opp? 3 mnd før første permisjon går ut? eller skal jeg vente til 3 mnd før siste permisjon går ut? jeg synes det er litt dumt hvis jeg må komme på jobb i 3 mnd etter permisjon når jeg har vært borte to år, er hjelpepleier i en kommune,og man må jo ofte ha opplæring hvis det er kommet nye personer o.l ( bolig) så jeg håper jo at man slipper komme på jobb i oppsigelsestiden hvis man sier opp når man har permisjon. puh ble rotete men noen som har peiling?=))
Kamomille Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 du kan fint si opp mens du er i permisjon, og ha oppsigelsestiden din i permisjonen!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 ...og da slipper jeg å jobbe? altså være hjemme i oppsigelsestiden?=)
Kamomille Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 ja, dersom du har oppsigelsestiden i permisjonen så slipper du å jobbe. Så da kommer det jo ann på når du siser opp og hvor lang oppsigelsestid du har.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 jeg har 3 mnd.burde vel si opp 3 mnd før jeg er ferdig med permisjon?
Mrs. Bouquet Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg lurte også på dette, jeg sa opp i slutten av forrige måned, jenta mi er 8 mnd. så slipper jeg å be om permisjon uten lønn og sikkert alt det styret det medfører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå