hurra og hei! Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Lille babyen lå ute i vogna og sov med babycall på. Så fikk jeg besøk og ble dermed sittende inne i ca tre kvarter. Da besøket skulle dra gikk jeg ut for å se til han, og der lå han og skreik med babycallern på feil kanal:( Mamma måtte gråte litt sammen med han....Stakkar han var helt rød i ansiktet - kan jo ha ligget i nesten tre kvarter slik:(
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det er ikke sikkert han lå sånn i tre kvarter da, om det er noen trøst.. Min blir illrød på 1-2-3 hun.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 oi da.. skjønner du har dårlig samvittighet nå.... men du ? dette kunne skjedd så mange,og det har det nok også.. kos masse med gutten din og prøv å slappe av.. det gikk jo fint ? han har nok ikke ligget sånn i 3 kvarter,noen må jo ha gått forbi å hørt der eller noe ? mange klemmer til deg !!!
hurra og hei! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Det er det nok ikke slik vi bor...men han var nå smilende og blid da han ble tatt opp. Men jeg tror nok han har ligget slik i ca. en halv time for det var noe støy utenfor på den tida. Men jeg hørte ham jo ikke på callern så jeg regnet med han sov over det...huff..
hurra og hei! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Takk for klemmer og trøst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå