Gå til innhold

Hva tror dere?! Kan det være en spire??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, trenger all deres viten og erfaring her! Den 18.september hadde jeg EL-slim og vondt over høyre eggstokk, men EL-testen var negativ (billigtest). Likevel hadde vi sex og ca 3-4 dager etterpå begynte puppene å bli rare (de er aldri det ellers), liksom inne ved "rota" og ute i knoppen, dette har de vært ved de to forrige svangerskapene også.

Siste par dagene har jeg vært så varm, selv om det ikke er varm og det er ikke feber. I går og idag er jeg så svimmel og "uvel" at jeg tror jeg blir sprø. Tåler ikke lukta som er i kjøleskapet (vet det høres sprøtt ut), og det føles nesten som om jeg hele tiden er på nippet til å bli sjøsyk..

Tok en test idag, men den var negativ. Men det er vel alt for tidlig å teste?! Mener jeg skal ha mens på fredag, men har ikke helt oversikten.. HVA TROR DERE??? Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Høres ut som du er litt i samme situasjon som meg...kvalm - hodepine, svimmel, bobler i magen osv..

Men - hvis du skal ha mens på fredag skal det jo ikke være for tidlig å teste, men kan vel være sånn midt på treet siden du ikke er helt sikker? Og en dag eller to kan vel spille en ganske så stor rolle på testene??

Man kjenner jo ofte kroppen sin godt selv og siden du hadde samme symtomer de forrige svangerskap også, så kan det helt klart være noe!!

Hvordan har testene dine vært tidligere da? Vises det med en gang, eller har det vært svake streker??

Åh - krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Slenger meg med på det BabyDior sier og krysser også ellers fingrene for at du er gravid :)

Det kan jo ta litt tid for hcg-nivået å stige nok til at du får en postitiv test før ikm, så ikke gi opp håpet :)

Lykket til!

Skrevet

Testene forrige gang var negative helt frem til noen dager over ventet mens. Har aldri hatt svak strek/ kryss, det har enten vært positivt eller negativt. Men da kjente jeg det veldig godt veldig tidlig. Så med mindre TR kommer til fredag, så tester jeg på nytt på lørdag-søndag tror jeg.

Ååå, jeg blir gæærn av å vente, men håper selvfølgelig på at CB gir meg et kryss! Krysser alt jeg kan for dere også!

Skrevet

Ok - så da kan det være at du er gravid nå, selvom test er neg.

Jeg skjønner hvordan du har det...men klarer du, så vent til helgen med å teste, så får du kanskje ett klarere svar.

Kryssen fingrene for deg :)

Skrevet

Ja, det kan jo være. Vet innerst inne at det var for tidlig å teste, men klarer jo ikke å la være:) Har gravidfølelse, så jeg må bare håpe! Nårtid har du IKM? Eller er du gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...