Gå til innhold

Orker ikke mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er så STOR og stram og jeg hyler bare jeg kommer borti den. Begynner å bli redd jeg har en kjempe der inne som snart gjør at hele magen min sprekker på midten... men jeg ligger helt på gjennomsnittet på fundusmålet. Og så har jeg så vondt i symfysen at jeg går og vagger som en gås, har ikke lyst å vise meg utenfor døren.

Flere som sliter med innspurten? Skulle ønske han bare kom i dag... 9 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig..skjønner ikke hvordan kjempen inni meg skal kunne klare å komme ut. 1 uke til termin her og tida kunne ikke gått saktere, enda jeg har 1000 ting å gjøre. Vi får bare stå sammen å håpe noe skjer snart. Lykke til!!

Skrevet

DET HER KLARER DU

Kom igjen,vet akkurat hva du snakker om..Men vet du da hva,det her klarer du :o)

Nå har du vært kjempe flink i 9mnd,den siste innspurten er helt utrolig tung.Men,inni deg ligger den vakre ungen din som snart kommer for å hilse på deg,og da blir ALT det her glemt :o)

Sender deg masse fødestøv i håp om at ting kan skje,men om det ikke gjør det så er uansett den lille ikke langt unna :o)

Er selv over mens termin,men har ul termin til fredag :o)

Og stor stram mage og stor bebis vet jeg også hva er hehe :o) Overhodet ikke morro,men vi får ikke gjort stort :o)

Stryker deg godt på kinnet og håper det hjalp litt hehe :o)

Skrevet

Så snill du er :-) Ja, jeg kan nesten ikke vente til å se han. Har ikke vært så følsom i dette svangerskapet, men nå de siste dagene gråter jeg bare jeg ser en nyfødt baby :-D

Skal ikke klage da, du har holdt ut lenger enn meg - håper du får hilse på gullet ditt denne uka!!!

Skrevet

Uff ja... skal egentlig jobbe med en prosjektoppgave, men klarer ikke å konsentrere meg.

Lykke til til deg også!!!

Skrevet

Hehe ja,følelsene ligger LAAAANGT utpå huden her om dagen også,hehe men det hører med har jeg kommet til forsoning med....

er over det punktet hvor en er lei jeg nå,hvor jeg bar ekan gå :o) Og det er greit,heeeelt greit hehe :o)

Å være gravid er det beste jeg har vært med på,men hadde faktisk ikke trodd jeg skulle bli så sliten på slutten hehe :o)

Men,det er dette vi er skapt for hehe,vi må bare dra frem "ur" kvinnen i oss tror jeg..Hoho ho,lettere sagt enn gjort hehe,men det har får vi til :o)

Masse lykke til sier jeg nå til alle fødeklare :o) Førstemann til mølla hehe :P

Skrevet

har samme følelse som deg.. magen er så sår oppe med ribbeina at det kjentes ut som jeg har et stort åpent sår på magen og at om jeg kommer borti så er d med nåler.. huff,... det er ikke noe særlig.. gjør faktisk vondt når jeg sitter og huden og puppene nærmer seg huden på magen.. .. 2 dager til termin her..... vil ha han ut i løpet av dagen/natten eg... "in my dreams"

Skrevet

Som å lese om meg selv unntatt at jeg er 8 dager over termin.

Hold ut!!!!

Skrevet

er fullmåne imorgen. så da satser vi på at alle som er lei og klar får ut ungen:0)

Skrevet

du er ikke alene,2 dager til termin,men ingen tegn på at noe er i gjære.. magen er sprengt,ikke sover jeg om natta,tisser konstant,kvalm,bt fall så formen er helt på trynet osv.. fa.. t hun ikke kan fatte poenget å komme ut da,hehe... har snart ikke krefter til å gjennomføre en fødsel jo..

Skrevet

Hei du.

Går så bra bare bit tenna sammen. Husker det var slik med sønnen min for 15 år siden. Men nå misunner jeg nesten dere med et barn i magen og snart fremme til termin. Magen min tilsvarer i uke 40 nå,og den er stram men er på vei med tvillinger og i uke 32 så et stykke frem enda. De ligger med hode ned og presser tungt, og legen sier vi ligger bra an til en vanlig fødsel. Trodde de satt igang i hvertfall uke 37 el 38 men flere og flere tvillingravide går tiden ut og jeg kan blir en av dem men med 4 kg baby tilsammen der inne nå så lurer jeg på om jeg vil sprekke fullstendig om et par uker:-)). Men hver dag teller så jeg får bite tenna sammen og ligge mye rolig så jeg ikke får dem for tidlig. Håper jeg klarer å bære de til ihvertfall uke 36 og da kan de bare komme spør du meg.

Ønsker deg lykke til med fødsel. klems

Skrevet

Føler som deg moniQ36. To i magen her også. I uke 31 nå, men er større enn ved overtid forrige gang.... Ribbeina er sår når jeg ligger på sidene, og når jeg sitter knager de også på ribbeina. Kan stå og gå lite pga ille bekkenløsning. Her ligger en med rumpa ned og en med hode ned, og det er stort trykk overalt. Selv om jeg er kjempelei av å være nødt til å nesten bare sitte inne, er jeg jo samtidig glad de holder seg der litt til. Til meg har de sagt at de setter det igang i uke 38, så det er det som er motivasjonen nå - at det er to uker mindre. Dessuten kan de jo komme før...har også en knapp på uke 36 el 37. Noen dager virker det uendelig lenge til. Ble litt klagete dette, men er så lei idag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...