Gå til innhold

jordmødre på nrk i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som følger med på denne serien?

i morgen så det skummelt ut på reklamen.men er veldig spennende å se på for det. da de tok sugekopp sist gang synes jeg det var helt forferdelig å se på.Ellers så sitter jeg å sipper hver gang en baby blir født:-)

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UTROLIG bra serie, det eneste jeg har sett på nrk siden jeg så barne-tv når jeg var lita =)

Gleder meg som en unge til hver onsdagskveld nå.. (det skulle bare vart litt lenger)

Skrevet

eg følger med og elsker det :) vore litt på nett å sitt på ho helene som skal føde..

men skulle vart litt lenger ja..

Skrevet

Jeg har ikke sett på det, men skal se imorgen. da er det om hastesnitt. vil se, for det var det som skjedde med meg. og siden jeg ikke var heelt tilstede, vil jeg se åssen det foregår .. sånn egentlig ;o)

Skrevet

Jeg følger med. Tror det kommer til å bli spennende i morgen,

og jeg kommer til å felle et par tårer når den er ute.

Skrevet

jeg har sett reklame for en av episodene hvor en av jordmødrene står og gråter på ett rom..huff jeg vet ikke om jeg takler å sitte å se på hvis det går galt.. jeg lever meg sånn inn i de fødslene..

Skrevet

hehe.. det gjør eg og.. holder pusten når dei presse osv.. hehe..

Skrevet

Bra serie! Reagerte litt på at de viste hun som var veldig redd, og som gråt da hun fødte og rett etter ungen kom ut.

Det kan være vanskelig å takle bilder av at en ikke er overvelmet av kjærlighet for babyen slik en tror en skal bli... Hun snakket jo om det etterpå da, så det er sikkert klarert... og kan forhåpentligvis hjelpe andre som opplever samme "nedtur".

Har selv to forskjellige fødsler, en med samme følelse og en der morskjærligheten og gleden var overstrømmende og herlig. Dette viser på bildene, og er litt vondt å se i ettertid. Sesielt før du har opplevd begge deler og kan forklare det med forskjellig fødselsforløp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...