twoboys & a girl Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Tenk lille babyen min er 5 år i dag, skal si tiden går fort. Og i morgen skal han og barnehagen feire på hoppeloppeland. For så på ettermiddagen å skrives inn på skolen... Tiden går så alt for fort:'o( Nyt tiden mens de er små. Gratulere så mye lille venn!!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Så koselig =) =) =) Gratulerer til go'gutten =)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 gratulerer så masse ja! mitt bonusbarn er 5 år 6 okt han. jeg har vært å bestilt en eliaskake til han idag og marsipankake... når jeg fortalte han det så lyste det opp i øynene hannes!! artig at det er så lite som skal til for å glede slike sma/store barn!
twoboys & a girl Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Takker for gratulasjonene! Skal ikke så mye til får å glede de. Han har gått i det siste å sagt "det ønsker jeg meg i bursdagsgave" uansett om det er flekkfjerner, leker, alt han serønsker han seg. Morsomt da. Han var så stolt da han kom i bhg i dag å alle sa gratulere med dagen til han. Å alt var bursdag, han skulle ha på seg bursdagsregnklær for de skulle på bursdagstur. Håper han får en fin dag:o) cathrine dere får ha en fin bursdagsfeiring, og eliaskake slår godt ann:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå