Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det bare sjokoladekake med smeltet firekløver som glassuer?
mamma >to gull Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 hakke peil - men nå fikk jeg lyst på kake!!!! dytter opp for deg jeg..:-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ikke den jeg har, nei. Men nå fant jeg selvsagt ikke oppskriften. Skal lete litt til, om du vil ha den:) Den er hvertfall knalllllllgod:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå