ønskebarn Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 jeg er 19+3 alle rundt meg sier du kjenner vel daglig liv nå. men det gjør jeg ikke. burde jeg kjenne daglig liv. er så redd for at noe er galt, og redd for og miste. har prøvd og få barn i 6år før det gikk. har mistet men det har vært i uke 6-7.har vært på ul og alt var bra. men det er 2 uker siden . har ikke vært hos jodmor eller lege siden 2 uker og skal ikke før 15 okt. tenk om det ikke er noe liv lenger. drømte det i natt, at jeg satt på do og fosteret kom dødt ut. det var jo en drøm men alikevel. noen som har følt lignende. jeg blir snart gal. klem
2 tette - med flette Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Du skal ikke nødvendigvis kjenne liv daglig i uke 19.. Veldig mange kjenner jo ikke liv første gang før uke 24 osv.. De sier at man SKAL kjenne liv fra uke 28, så synes ikke du skal engste deg så fælt Gled deg heller over det lille du evnt merker..
~Mita~ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Trenger ikke å kjenne liv hver dag i uke 20 nei, ikke alle førstegangs fødende som i det hele tatt har kjent noe på det tidspunkte enda. så slapp av, allt er nok som det skal være )
ønskebarn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 ok takk for det. skal prøve og roe meg . skal bli godt når jeg får dette barnet. er den største gaven vi kan få.lykke til med dere andre også.
gulda Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Da jeg var på ultralyd sa hun at jeg var 20+1, og da visste jeg ikke om jeg hadde kjent liv i det hele tatt enda. Men begynte å kjenne det samme dag. Hadde nok kjent noe før, men ikke vært sikker. Men ikke kjent noe hver dag. Rett før ultralyden hørte jeg hvordan gravide venninner kjente liv hele tiden, så jeg var ganske nervøs før ultralyden. Men det er så forskjellig, og det er enda en liten stund til du bør kjenne liv daglig. Håper virkelig du kan klare å legge bort de vonde tankene litt -selv om jeg skjønner at det er vanskelig -og kose deg med de tegnene til liv du kjenner, og tenke på mirakelet som skjer inni deg )
mrss83 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg er i uke 22 nå, og jeg ble sikker på at jeg kjente noe i uke 20. og det er ikke hver dag jeg kjenner noe nå heller. Det går helt sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå