Gå til innhold

Utro venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun forteller meg alt, nå har hun to ganger vore på nippen til å ha sex med tre forskjellige... men hun sier det ikke er følelser i bildet, ønsker bare sex...

Jeg må vel fortelle henne at hun ikke kan fortsette slik? Hun har jo verdens beste mann og barn!!!

Jeg føler jeg må si noe!!

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ikke bare er det visst galt å ha sex med andre, men det er galt å være på nippet også?

Skrevet

det er jo et tegn på at forholdet til mannen ikke er bra. ellers hadde hun ikke gjort noe så respektløst overfor mann og barn. Da er det noe som mangler der. Forklar at hun må sette seg ned å prate med mannen, for tydeligvis så sliter de med et eller annet.

Jeg hadde sagt, enten så setter du deg ned å prater ordentlig med mannen din, forteller ALT, ellers så forteller jeg det jeg vet. og det er bedre at det kommer fra henne og at de kan få snakket skikkelig ut om alt, for tydeligvis har hun jo mistet noe følelser for han eller noe, siden resepten totalt er forsvunnet.

Skrevet

Eg og trudde ei venninne hadde verdens beste mann! Det var så langt fra sannheten som det kunne være. Prøv å snakke med venninna di, det kan hende det ligger ei historie bak oppførselen hennas.

Skrevet

Du kan jo snakke med henne om det, men på den annen side er det jo ikke din sak hva hun gjør... Hadde det vært min venninne hadde vi nok snakket om det, men jeg tror nok ikke jeg hadde tatt på meg den dettefårduikkelovtil holdningen..

Du kan jo spørre henne om hvorfor hun ønsker sex med andre menn? Kanskje hun ikke får noe hjemme?

Skrevet

Det er lov å skjerpe apetitten borte, men man spiser hjemme!

Verdens beste mann og barn? Har du prøvd å bo sammen med mannen hennes?

Kanskje ikke alt er som du tror. Vi har så lett for å slå ned på ting vi egentlig ikke vet noe om. Selv om jeg liker (som venn) mannen til venninnen min er det ikke sikkert han er en kjernekar å bo sammen med.

Hun har jo ikke gjort noe galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...