Gå til innhold

HErreguuuuuud for noen lår :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dritt deppa da....fått skikkelig masse hull OVERALT på lårene mine, og jeg er halvveis til 30, ikke overvektig heller...hva er det eg har gjort feil?? Har man først fått appelsinhud er det vel ikke bare-bare å bli kvitt det heller?????

tonemor_4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok helt normalt, men FYSJ så kjedelig det er... =( Mine blir ikke borte. Jeg var ganske tung en periode på videregående, og fikk da disse hullene/denne appelsinhuden, det er 4 år siden, og de er der enda selv om jeg har slanket meg betraktelig. =(

Skrevet

Hørt at ved å drikke mye vann og gå mye skal en kunne få det bort, men NEIDA :-/

Skrevet

Drikk masse vann så huden har mye fuktighet, og trene er vel det eneste som hjelper dessverre :)

Men synes ikke du skal bekymre deg over det nå.. er ikke så vanskelig å bli kvitt ETTER svangerskapet om man bare går inn for det ;)

Skrevet

hehehe...må jo le litt da ;D...er 16+1 i dag...oppdaget for noen dager siden at jeg oxo har fått slike "lekre" huller i lårene mine...vises ekstra godt når jeg strammer lårene :(...jeg var veldig tynn før svangerskapet...så jeg la på meg litt fort,da kom mine huller!

Skrevet

Forbrenningstrening og styrke er det som hjelper. Hullene kommer rett og slett av for lite blodsirkulasjon. Om en bruker stramme truser er også dette en medvirkende årsak.

Skrevet

Så her er det bare å legge seg i hardtrening, ikke mye morsomt å være 25 og skjemmes så over lårene at å dra i bassenget nærmest kjennes utelukket......hrmf :-)

Skrevet

hehe :) Nei men dra i bassenget og svømme litt er bra vettu, så det kan du gjøre..

svømming er jo veldig bra trening generelt og veldig når du er gravid :) bare ikke på ryggen da..

Skrevet

Har ett ord til deg: VIBRASJONSTRENING!!! DET fungerer veldig på appelsinhud. Minuset er at man kan ikke trene det når man er gravid;-)

Skrevet

Jeg fikk litt appelsinhud da jeg gikk gravid med førstemann, og det kom først på slutten da jeg hadde masse vann i kroppen. Prøv å få i deg mindre salt, og drikk mye vann, fordi saltet binder vannet og fettet i kroppen, og kan derfor gi appelsinhud. For min del forsvant appelsinhuden med vannet, etter endt graviditet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...