Gå til innhold

I dag er jeg halveis til grava.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen:-)

 

Ha en fin kveld med gubben!!

Skrevet

gratulerer så mye med dagen, Du er ikke eldre enn du føler deg. ; )

 

 

kLEM.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen:-)

Klem

Skrevet

Grattis med dagen. Nu følte æ mæ plutselig veldig gammel, blir 42 om 3,5 mnd....

Skrevet

Gratulerer med dagen=)

Var turen hit fin da?

Skrevet

Turen frem til 37 har vært som en humpete skogsvei. Mye spennende å se og du vet aldri hva som møter deg rundt neste sving.

Skrevet

Huff...synes det var litt dystert å begynne å snakke om grava i en alder av 37 år, men...Gratulerer med dagen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...