mamma >to gull Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så masse med dagen:-) Ha en fin kveld med gubben!!
mamma39 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 gratulerer så mye med dagen, Du er ikke eldre enn du føler deg. ; ) kLEM.
ღtili35ღ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye med dagen:-) Klem
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Grattis med dagen. Nu følte æ mæ plutselig veldig gammel, blir 42 om 3,5 mnd....
Brenda med 2 ute Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer med dagen=) Var turen hit fin da?
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Turen frem til 37 har vært som en humpete skogsvei. Mye spennende å se og du vet aldri hva som møter deg rundt neste sving.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Huff...synes det var litt dystert å begynne å snakke om grava i en alder av 37 år, men...Gratulerer med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå