Gå til innhold

huff, hvorfor skal andre ødelegge lykken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er et klageinnlegg, så har jeg ihvertfall sagt i fra...

er straks 12 uker på vei med nr og det var nøye planlagt. Jeg startet i ny jobb denne høsten og det tok ikke lang tid før problemene startet. arbgiver har vært kjempe vanskelig å forholde seg til. jeg skjønner jo helt klart situasjonene jeg har satt de i, men jeg kan da ikke gjøre noe med at jeg er dårlig... jeg kaster opp hele tiden. beholder ingen mat i det hele tatt. nå har det holdt på i en mnd og jeg er helt utslitt.. kjenner at jeg er svimmel og utrolig svak. jeg har bitt tenna sammen og reist på jobb, men nå sier det bare stopp.... har kjempe dårlig samvittighet ang jobb, men må vel tenke på helsa mi og?? kan ikke bare svelge og la kvalme være kvalme (arb givers ord).

har joen liten hjemme som og krever mamman sin.

føler at dette som burde være en fantastisk tid, til tross for kvalme og spying, blir ødelagt av de som enten aldri har gått gravide eller rett og slett har glemt hvordan det er.. er veldig klar over at graviditet ikke er en sykdom, men jeg er skikkelig dårlig. det var likt forrige gang og, da var jeg sm nesten hele tiden...

noen gode råd på hva jeg skal gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på deg selv og magen din og sykmeld deg viss du føler for det.. lytt på kroppens signaler og drit i hva andre syns eller mener=) Lykke til med spiren og ta vare på deg selv...

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen i det du sier, ja !

Når jeg var gravid forrige gang dro arbeidsgiveren min en sånn dr. Jekyll and mr. Hyde på meg!

Han var så koselig å jobbe for, men så fort jeg ble gravid fikk jeg inntrykk av at han trodde jeg hadde gått ut å blitt gravid for å straffe han. Herremin, han gikk rett ut av døren en gang jeg var på jobb -enda jeg sa jeg var skikkelig dårlig og hadde vært to ganger på do for å kaste opp. Det var ingen grunn til sånn mistillit, da jeg hadde jobbet rompa av meg for han i 9 mnd.

Det verste var at kona hans var gravid likt som meg og hadde mange av de samme plagene som meg, men det koblet han tydeligvis ikke.

Det ente med at jeg sykemeldte meg, som igjen resulterte i stygge tekstmeldinger og tilbakeholding av feriepenger.

Æsj, for en møkkamann!

Godt jeg ikke har det sånn denne gangen :-)

Tenk på deg selv først og fremst og la INGEN ta fra deg gleden eller kreditten for det som skjer inne i kroppen din nå!!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...