Gå til innhold

Hva skal dere ønske til Jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mange synest det er tidlig å tenke på julegaver nå, men selv synest jeg det er greit å starte tidlig. Da får en tid til julekosen når julen begynner enn å stresse rundt på overfylte sentre på jakt etter den og den julegaven.

Så det jeg lurte på, hva skal dere ønske dere til barnet deres til jul. Jeg vil da ha en sønn på 9 mnd og lurer på hva jeg skal ønske til han. Han trenger både praktiske ting og mindre praktiske ting som feks. leker...Besteforeldre og tanter er begynt å spørre..Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å ønske oss bøker, Torbjørn Egner CD-er, klær og evt. finne en serie med klassiske kvalitetsleker som vi vil samle på (f.eks Brio-tog). Vil prøve å unngå alt for mye plastleker. Har for liten leilighet til det!

Skrevet

Duplo,cd'er,ullfleeceteppe fra Nøstebarn,klær,ullundertøy(body-strømpebukse)

Skrevet

Har en jente på 8 uker og til jul til henne ønsker jeg meg Krinkel-ull, ullpysj, penger på kontoen hennes (fra besteforeldre) og klær. Har så sinnsykt mye leker etter Tobias, så orker ikke ha mer i hus av det...det får vente til hun blir større.

Til Tobias som blir 3 år en uke før jul ønsker jeg meg vinterlue+votter (Reima el), Krinkel-ull, ullpysj, klær, Dvd-er om bla Elias, Mummi, Løvenes konge ol, Sabeltann sengetøy og pneger på konto fra besteforeldrene.

Skrevet

Gå-bil

tripp-trapp stol

ski (kanjse litt tidlig)

akebrett

eventyr/sangbøker

Bilbane

Byggeklosser

leke piano

duplo

barnecd spiller

klær

dvd

Skrevet

Rundt 9 mnd så passer jo putteleker, klosser og stableleker bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...