Gå til innhold

Hvor ofte treffer dere venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det altfor sjelden..Nesten ingen som har barn så de er mest ute på byn i helgene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av flere forskjellige grunner: Nesen aldri :o(

Skrevet

Selv i et innlegg med bare 6 ord klarte jeg å lure inn en skriveleif, grrrr.

NesTen.....

Skrevet

Flere ganger i uka. Litt avhengig av venninnene mine ja..;)

Skrevet

Altfor sjelden her og. Jeg har flyttet så mye rundt at jeg har venner her og der, ganske få nære venner her, egentlig. Så det blir mest kafe-turer her, ellers kommer det overnattingsbesøk nå og da.

Savner den tette, daglige kontakten jeg hadde med venninnene mine før.

Skrevet

Jeg og tre venninner har tirsdags-dater, he he - da møtes vi, spiser lunsj og skravler - veldig koselig:o) Ellers har vi endel vennerpar med barn på samme alder som Tobias, så vi treffer dem ganske ofte. Har også noen venninner jeg treffer litt mer sjeldent, men er koselig når vi først møtes.

Skrevet

Ingen av vennene mine har barn, samt at det fleste bor i oslo, bor bare 15 min unna, men når man selv har barn og vennene jobber er det ikke så enkelt..

Men har lyst å se de oftere, var så mye sammen før...

Skrevet

Hver mandag møtes vi en gjeng som har barn på samme alder. Vi ble kjent på barselgruppen, og har holdt kontakten:) Av de "gamle" vennene mine er det ingen som har barn, så de er som regel på fest i helgene. Men hender vi tar en tur på kafe e.l i uka da.

Skrevet

Treffer venner daglig. Går på skule og har fritimer innimellom der vi finner på ting. Ellers så tar eg Tuva under armen og oppsøker nåken. Ingen av vennene mine har venner heller, kun dei vennane eg har heime der eg kjem fra, men det er ingen hindring. Tuva er maskoten vår her i studentmiljøet. Pappen er og ein god barnevakt innimellom.

Skrevet

haha, eg er så teit. Ingen av vennane mine har barn...

Skrevet

I snitt blir det vel 2 ganger i uken, noen ganger mer og noen ganger mindre. Har to gamle venninner som i dette kommende året skal gjøre det samme som vi gjorde, flytte hjemover igjen, blir kjekt å gjennoppta kontakten med de igjen.

I helgen skal vi på campingtur med noen venner, alle vennene våre har barn, så vi bruker ikke helgene til å feste akkurat. ;o)

Skrevet

1-3 ganger i året.....ner jeg er hjemme hos pappa i sverige,eller så prater jeg med dem nesten var dag genom msn.

har ingen nere venner her jeg bor, kun noen som du slår av en prat ner man treffes på butikken eller så...

Eller ner vi er barnefri og går på fest og så....

Skrevet

DET er skjelden det. Men snakker med bestisen hver dag på msn.

Har i grunnen ikke så mange andre venner enn henne her. Flyttet til Oslo for 15 år siden og har ikke så mange venner her.

Skrevet

Sånn nesten hver dag..

Lillegutt er alltid med, og han har fått seg mange tanter og onkler :o)

Jeg er også et par timer på byen annenhver helg.

Skrevet

ganske ofte. ca 5 dager i uka kanskje.. noe sånt =) er hypersosial! men vi er veldig mange hjemme i perm også da.. ;)

Skrevet

Ofte. Gjennomsnitt 4-5 dager i uken. De kommer veldig ofte hit til meg et par timer om kvelden da jeg er mye hjemme alene. Men, det er spesiellt to av mine venninner som ikke har barn da. Bestevenninnen min er i tillegg alene og er som et familiemedlem å regne:o)

Ellers er vi sammen med venner med barn nå og da.

Sosial jeg, hihihi:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...