Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg er invitert i 30 og 35 års dag på lørdag. Det jeg lurte på er om jeg kan ta en cider eller to. Han er 6 mnd, og får grøt, mme osv.. Jeg ammer om morningen og ellers når han vil ha. Han pleier ofte ammes en gang på natten rundt k.04... Om jeg drikker i 20-21 tiden, kan jeg da amme rundt kl.03 på natten eller må jeg vente. Kan sikkert gi han vann den natten eller mme..Får ikke til å pumpe,så er det sagt.
FuriLaks Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det tror jeg ikke er noe problem! Jeg hadde ihvertfall gjort det. Og hvis det blir senere eller en cider for mye, kan du jo bare gi mme. Hvis du ikke får spreng da, men det gjør du vel ikke lenger?
VinterSol+2 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 3 timer etter en enhet alkohol. dvs et glass vin. en cider eller to klokka 20-21 og så amming 03 går fint:)
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Skal man da pumpe ut melka når man har drukket alkohol?
Musemor med tre søte små Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Du behøver ikke å pumpe ut melken når du har drukket. Når alkofolen er ute av kroppen din er den også ute av melken.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det er sant :-) Men det er kanskje lurt på pumpe ut hvis man har drukket mer enn 2 øl eller cider pga kullsyren som lett kan gi luft i magen til babyen... Det har ihvertfall jeg erfart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå