Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har dere mye igjen og handle da jenter? Jeg skal på salg på Barnas hus i dag og kjøpe det jeg mangler:):=) Gleder meg!
~Roskva~ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har igjen det aller aller meste, jeg - har bare kjøpt stellematte og pittelitt klær. Ny bil, vogn og seng står øverst på lista nå..
twoboys & a girl Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Lettere å ramse opp det jeg har. Madrass til seng, voksipose, babysittere (vet ikke om de virker), klær, stellekomode (mangler hjulene). Hmm mangler endel...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Mangler det meste enda... =) Har vogn, bæresele og klær. Dyne med trekk og håndduker...
twoboys & a girl Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Trøster meg med at jeg sikkert er like treg som sist. Ordnet alt den siste mnd, men litt vanskeligere nå i og med at det er juletider og formen er ikke helt bra.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Vi har mer eller mindre alt vi trenger! Skal pusse opp en vugge vi nylig fikk, og kjøpe det vi trenger i den. Og babygym. Da gjenstår faktisk bare bleier og smokker til flaskene tror jeg! Wow.. Hva skal jeg bruke de siste mnd på da?!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 VI mangler seng og alt som hører sengen til..som madrass, dyne og sengetøy++ Det tenkte vi å handle neste måned. Ellers mangler vi vinterpose til vognen og vippestol + massevis av smått.
nungo Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke begynt engang, men har en del fra før da :-) Nå er det jo fortsatt 3 måneder til, så jeg regner med å nå det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå