Gå til innhold

Ferdig handlet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mye igjen og handle da jenter?

Jeg skal på salg på Barnas hus i dag og kjøpe det jeg mangler:):=)

Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har igjen det aller aller meste, jeg - har bare kjøpt stellematte og pittelitt klær.

Ny bil, vogn og seng står øverst på lista nå..

Skrevet

Lettere å ramse opp det jeg har. Madrass til seng, voksipose, babysittere (vet ikke om de virker), klær, stellekomode (mangler hjulene). Hmm mangler endel...

Skrevet

Mangler det meste enda... =) Har vogn, bæresele og klær. Dyne med trekk og håndduker...

Skrevet

Trøster meg med at jeg sikkert er like treg som sist. Ordnet alt den siste mnd, men litt vanskeligere nå i og med at det er juletider og formen er ikke helt bra.

Skrevet

Vi har mer eller mindre alt vi trenger! Skal pusse opp en vugge vi nylig fikk, og kjøpe det vi trenger i den. Og babygym. Da gjenstår faktisk bare bleier og smokker til flaskene tror jeg! Wow.. Hva skal jeg bruke de siste mnd på da?! ;)

Skrevet

VI mangler seng og alt som hører sengen til..som madrass, dyne og sengetøy++ Det tenkte vi å handle neste måned. Ellers mangler vi vinterpose til vognen og vippestol + massevis av smått.

Skrevet

Jeg har ikke begynt engang, men har en del fra før da :-) Nå er det jo fortsatt 3 måneder til, så jeg regner med å nå det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...