Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er klar over at dette er en krangleside, men hvorfor må noen synke så lavt at men slenger dritt til hverandre? Jeg synes det er moro å diskutere, men å drive å kalle andre for hønsehjerne og rasshøl, det er vel å dra det litt langt? Er ikke prippen, men er liksom litt liten vits i å diskutere om den ene er dust og om den andre er idiot. Trodde det skulle gå over etter en stund, men nei, det er fortsatt noen som synes at navnekalling er fryktelig morsomt. Hva får dere ut av det?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hva får DU ut av å skrive ENDA et så jævli kjedelig innlegg, når det er tusen andre her innpå fra før. *GØRR*
Gokkel 15pp Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Det skal jeg slutte med når vi slutter å slenge dritt.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Dette innlegget er jeg 100% enig i. Greit nok at vi har behov for å få ut frustrasjoner og irritasjoner innimellom, men det er faktisk ikke lov til å gå på personlig angrep på andre. Hvis dette blir for ille, så får vi sørge for at vedkommende blir kastet ut herifra.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Enig med deg,her er så masse folk som er så frekke og stygg i munnen....synst så synd på dei som får det slengt i tryne, kansje her blir stilt mangen dumme spm,og folk kommer med meininger....men trenger vel ikkje og gå til angrep på folk fordi om,ta det som en voksen og diskutere på en sakelig måte.... var her inne nesten 24/7 dei første uken,for eg synst det var så koselig sist eg var gravid,men no er eg berre innom for og sjekke min egen side og lese om babyen.....for her kan man ikkje våge og stille spm,for da kan man risikere og vere,som sagt hønsehjerner og idioter.... vi er vel voksne mennesker som måtte kunne kklare og komunisere på normal vis vel.... *oppgjitt*
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Bra du er voksen nok til å ikke slenge dritt da..... Masse skryt fra meg.............
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Enig med HI, er veldig stor fjortisfaktor her inne..... Trodde man var ferdig med sånn tull når man var ferdig med ungdomsskolen..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Huff ja det er trist. Jeg er ny her inne. Jeg er også glad i gode diskusjoner som er saklige. Men jeg synest det er ille her inne til tider. Jeg jobber til daglig med ungdommer og adferd og når jeg ser hvor stygge i munnen enkelte voksne kan være blir jeg helt sjokkert. Så da er det vel egntlig ikke så rart at ungdommene også ikke vet hvordan de skal snakke eller oppføre seg.
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 jeg er som sagt "hønsehjernen" og jeg skal være enig i at det er litt vel mye drittslenging her inne og jeg prøver virkelig å ta meg sammen men innimellom blir jeg noen ganger litt forbanna og må si et par stygge ting.*slemme meg*. og det var jo jeg som kalte personen rasshøl men jeg skrev smileansikt så det var jo egentlig på spøk for jeg reagerte ikke så veldig på hønsehjerne akkurat.men skjønner jo at folk mistolker innlegg for man hører jo ikke tonefall og lignende. men jeg tror nok at det som blir sagt her inne skal tas med en klype salt og det gjelder alle innlegg som inneholder dritt og det som blir svart. det er jo kranglesiden og vi kjenner hvarandre ikke så da kan man jo ta i litt ektra hvis dere skjønner hva jeg mener.tviler sterkt på at samtlige her inne krangler slik med mennesker de kjenner. men selfølgelig...noen av innelggene kunne vært spart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå