Gå til innhold

svak strek på el test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på billig-strips. Første dag jeg tester. Så jeg skal jo teste de neste dagene og. Betyr det at streken blir sterkere og sterkere, og når den er skikkelig sterk, da har jeg el? Da må jeg ha sex, eller dagen etter? Mannen min skal sove borte onsdag til fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den blir sterkere og sterkere ja, når den er like sterk så har du EL de neste 36 timene, men lurt å ha sex i forveien av EL. Det jeg vil råde deg til er å ha sex i dag da mannen din skal reise bort fra ons-fre i tilfelle du får EL i mellomtiden, så kan dere hoppe til køys på fredag igjen:)

Skrevet

Nøkkeldagen er vel kanskje fredag? Men ja, det blir kosing i kveld og hele helgen!!

Skrevet

Hvor lang syklus har du, og hva dag er du på nå?

Skrevet

tror jeg har 28 dager, har nettopp slutta på pilla, så vet egentlig ikke noen ting lenger.. men hadde noe jeg tror er mens fra 14.- 15. sept. så i følge kalkulatoren er fruktbare dager 25-30. sept. og spes. 28. tror jeg det var..

Skrevet

Ville bare fortelle at forrige gang jeg hadde eggløsning testet jeg både med vanlig eggløsningstest kjøpt på apoteket og billigtesten, den vanlige ble positiv, mens på billigstripsene ble aldri teststreken like tydelig som kontrollstreken.. Lykke til ihvertfall :)

Skrevet

hmm...da skal jeg i allefall kjøre på i dag! Takk for tips!

Skrevet

Husk at syklusen kan være helt annerledes nå, men den trenger ikke det. Hopp til køys i kveld vertfall:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...