M by M Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har jobbet ca full stilling som vikar til nå, men så fikk jeg fast 60 % på natt i dag. Og da er det jo bare å ta et par vakter ekstra, så er jeg på 100 % :-) Veldig glad nå! Deilig å ha noe fast!
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så masse!!! Kjekt når det ordner seg:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer:) Så kjekt å ha noe fast å forholde seg til:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Grattis =) Kjempedeilig med noe fast =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå