Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 hvordan skal man få det til å klaffe da? Syklusen min er mellom 28-32 dager. Ville helst sluppet el tester da,føler det blir litt mere "stress"da
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hvis syklusen din er mellom 28 og 32 dager vil jeg si den er rimelig stabil og skulle ikke være noe problem å finne ut sånn ca når du har el. Tenk på de med sykluser på alt mellom 30 og 70 dager! Hvis du går inn på eggløsningskalkulatoren på babyverden.no og skriver inn første dag i siste mens og hvor mange dagers syklus du har (kan jo legge inn med både 28 og 32 dager) så finner du ut når din fruktbare periode er. Da slipper du el-tester
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 ok.Takk for tipset. Men når man har mensen så har man el? Før jeg fikk han jeg har så kjente jeg godt når jeg hadde el.Hadde også tydelig el slim.Det har jeg ikke nå.Men har jo mensen så da må jo el være et sted og?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det kan vel være mnd der man ikke har el, men i prinsippet så har man el når man har mens tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå