JADDAjada Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 trenger forslag til billig garderobeløsning/innredning og gir dere vitaminer til deres barn på 15mnd?
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har du sjekket ut Ikea. Og ja hun får sanasol (usukret)
Dotten Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vil også anbefale Ikea om du bor i nærheten.... Ellers gav/gir vi ikke snuppa noen vitaminer for øyeblikket......!
Sebra Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Vi har pax skape fra ikea. Er veldig fornøyd med de skapene.
JADDAjada Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 ja, det blir nok ikea bare så dumt å betale flere tusen for innredning, d samme som skapet...men d blir jo fint da. Aller helst vil jeg snekre spesial lagde hyller, men det blir nok lettere sagt enn gjort jeg gir tran, d er vel nok, hun spiser jo masse forskjellig
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Holder med tran og et variert kosthold. Vi gir sanasol fordi det ble så mye stress med d-vitamindråper og tran. Full krig og jeg glemte dem mer enn en gang. Med sansolen så husker hun det selv =)) står ved kjøleskapsdøra og smiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå