Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 kun 6 dager til termin, men jeg begynner å bli skikkelig lei nå..tenker bare på at nå vil jeg ha ut denna ungen. Føler meg litt fæl men sånn er det bare. Har ingen symptomer på at fødselen skal starte snart eller.. den store skrekken er å måtte gå mye over nå..Skal til jordmor i morra og om hun sier det kan ta lang tid tror jeg det klikker for meg..får ikke sove om natta og det tar på skikkelig.. Måtte bare få klage litt i dag. Noen andre som er like leie..???
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg er nok ikke like lei som deg, men jeg sliter med tankene. Jeg er 7 dager på overtid og synes det er fælt å ikke vite når jeg skal til pers. Gruer meg så mye at jeg ikke får sove. Det hjelper ikke å snakke med noen om det heller. Blir bare mer oppskaket av det. Jeg er 2.gangs og vet hva jeg skal igjennom, men deter akkurat det som er så fælt. Skulle ønske jeg var så dårlig form at jeg gledet meg til å føde for å få det overstått......slik hadde jeg det sist og dte var befriende når vannet gikk....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg bør vel egentlig ikke klage når du er 7 dager på overtid, men vil så gjerne at noe skal skje snart. Du er 2.gangs men hadde du en litt vanskelig fødsel sist kan det hende den fødselen her blir helt anderledes og fin. Masse lykke til iallfall og håper du kommer i veien snarest...tvitvi!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jo du har fullstendig lov til å klage. Jeg har vært uforskamma god form og da blir alt så mye lettere. Tro meg, jeg vet hvordan du har det, for i forrige svangerskap hadde jeg det som deg og det re tøfft! Bare at da var jeg så heldig at jeg fødte 9 dager før termin.... Jeg kjørte rallybil på humpete veier....anbefales...hehe.... har ikke du eller naboen trampoline da???
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 hehe..rally ja, det hadde kanskje vært noe det.. har ikke trampoline men har prøvd trapper, sex og gått lange turer men er nok rett og slett ikke klar enda.. Tusen takk for svar såfår vi tenke at iallfall om 3 uker er vi blitt mammaer:)
Berithj Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Litt godt å høre at det ikke bare er meg som er så lei, her varierer det på dagsformen/humøret. Samboeren min måtte bare le av meg på telefonen i dag, for jeg var sååå negativ, uff...så mye hormoner og følelser rundt det som skal skje, også vil man jo helst at det skal skje NÅ :-) Jeg har 3 dager igjen til termin...tror nok jeg overlever de dagene, men blir helt dårlig av å tenke på kanskje 14 dager til...nesten jeg må trygle om igang setting, selvom jeg tviler på at det hjelper, hi,hi. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet, h*n kommer når h*n er klar, og da er vi desto mer klare...gleder meg nesten til å kjenne en vond rie, høres sikkert helt sjukt ut, men da vet jeg ihvertfall at det er noe på gang. Og tro meg jeg har prøvd alle kjerringråd....men begynner og bli skeptisk til at det har noen virkning hvis ikke babyen er klar :-) Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå