Gå til innhold

sentralstøvsuger.noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lurt på å kjøpe det.men går det greit å innstalere? Tenker på kontakter,den boksen osv..å er den så super som jeg innbiller meg?? Er lei av å koste.å den jeg hadde stakk eldste av med.så jeg ser mitt snitt til å kanskje kjøpe drømmen nå.litt værre å låne bort slike,hehe..noen som kan si meg litt om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si noe om instalere og boks, for det var innlagt i huset vi kjøpte. Men vi har 2 uttak, et i stua og et på loftstua.

I begynnelsen brukte jeg bare den gamle gode jeg....helt til søstera mi kom med en liten tale som har astmabarn. Jaja tenkte jeg - jeg får vel bare begynne å bruke det "droget" av en slange. Det blir mer å dra på for å si det slik! Nå går det helt automatisk og det er gøy! Jeg har ikke så god peiling, men det er visst mye mer helsemessig siden støvet kommer seg ut...noen må bare rette på meg nå viss jeg sier feil:)

Skrevet

løp og kjøp:)

lykke til med et astmagodthjem!!! også bråker den mindre og da hører du ynglingsvaskemusikken bedre;)

Skrevet

Vi har sentralstøvsuger, og det er virkelig en stor forskjell på å fjerne støvet ordentlig og det å dra støvet med seg rundt....

Lykke til med installering!

Skrevet

Vi har også sånn støvsuger med en laaaaaaaang slange. Det er det beste,at den rekker rundt i hele etasjen. Også har vi uttak i 2 etasje,og da rekker den hele der oppe og opp på loftstua :)

Slangen er litt stor, i veien og levende når den ikke er i bruk...men det går greit :)

Og om den er stille for oss...så er den en utrolig bra vekkerklokke i helgene for tenåringen som bor på loftet...for der står motoren...og den bråker helt for jæ.... :))

Hvordan den installeres osv aner jeg ikke,for den var i huset da vi kjøpte. Men er absolutt å anbefale...alt går i boksen som tømmes et par ganger i året. Slipper å tenke på støvsugerposer...og ikke minst støvsugerlukta ;)

Stolt mamma til 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...