Gå til innhold

er det andre som har babyer i 8 ukers alder her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som såver hele natta..

Thalie såver ca 12-13 timer, frå ca 2230-2300 til 10 halv elleve dagen etter..

ho hviler en del på dagen også.. ca 4 timer tilsammen..

hvor mye såver din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør IKKE Milla...hun sov fra 24-07.40 i går, men det har aldri skjedd før. Hun har sovet en natt tidligere i 6 t i strekk...men det hører absolutt til sjeldenhetene. Hun har kolikk, så stort sett sliter jeg med å få henne til å sove i det hele tatt, på natten. Sover stort sett ikke mer enn 2-3t om gangen. Sover greit på dagen, men ikke lenger enn 2t sammenhengende.

Skrevet

Åh så deiligt!!

Sånn var førstemann hos oss også, men han var flaskegutt da. Føler vi hadde mer kontroll på spising å rutiner da egentlig.

Vesla her e snart 6 veke no, legge na i halv ti- ti tia og då sove hu te alt mellom 2 og 4 på natto. Så sove hu vidare te alt mellom 7-9 på morran. Så kan trygt si me følge ikkje klokko hehe

Men hu her sove jo nesten heile dagen og då, e vel no dei siste 2 vekene me begynte å sjå augene på na.

Så dottero te ei vennina sa når hu kom på besøk " sjå mamma, no har hu fått auge og" hihi

Skrevet

Har en gutt på 8 uker og føler at nå endelig sover han når han skal sove. Men absolutt ikke hele natta. Våkner med 2-3 timers mellomrom hele natta..

Men dette er herlig i forhold til hvordan det var før. Da ville han bare sove i armene og da var det ingen andre som får sove..

Nå putter jeg i puppen når han våkner og er våken max 15 min for så å sove igjen. Det er jo herlig.. Er det ikke verre enn dette skal jeg overleve.. men timesvis med skriking om natta gjør meg sprø.

(dette er mitt andre barn og jeg vet virkelig hva søvnløse netter er)

Han sover veldig lite om dagen.. Enkelte dager sover han ikke fra 9 på morgenen til 24 om kvelden.. Helt villt..

Førstemann var kanskje våken 2 timer tilsammen hele dagen da han var på samme alder..

Men de verste våkennettene begynte i 8-9 mnd alderen og varte ihvertfall ett år..

Nattamming er IKKE noe å klage på sier nå jeg..

Skrevet

Leah er 7 uker og våkner hver andre-tredje time hele natta å spiser..Men så lenge hun ikke gråter hele natta så går det bra:)

Skrevet

er flaske barn, så har nok en del å si :)

så eg trenger ikke være bekymret?

Skrevet

Nei, bare nyyyt det:o) Så lenge hun legger greit på seg er det bare bra at de sover mye. En venninne av meg har en flaske-gutt på 3,5 mnd og han har sover natten gjennom (22-08) siden han var nyfødt - men han legger godt på seg likevel (han var 8,1kg på 3 mnd-kontrollen).

Skrevet

godt :) ho legger bra på seg :) og virker fornøyd.. så da lar eg ho bare såve.. no sto vi opp for 2 timer si, og ho har nett sovnet igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...