GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 hmmm hadde ikm på søndag 23 sep :S men har ikke fått mensne enda:S tok test i går men viste seg å være negativ. har alltid fått mensen samme dag hver mnd. er man garvid da hvis man ikke får mensen da eller?;s skjønner ikke noe jeg, skal jeg kanskje ta en test til? tok en billigtest kanskje de ikke er så bra som clear blue? noen som vet? Er skikkelig sliten og kvalm værst om morgenen.. Noen som vet? klem
Mops7 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 ikm 23 jeg også, fått veldig svak skyggestrek, men har ikke meldt meg inn på 1 tri enda.. Kan sikkert ta optil to uker før detslår ut. Mener, noen gange tar det tid, mens andre ganger slår det ut straight away! Krysser fingrene.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 hvilken test tok du? Noe kvalm eller lg? vet ikke om jeg skal ta en test til? hva synes du?
Mops7 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Tror den het quick response.. Ikke kvalm, men mye trøtt. Det pleier jeg forøvrig å være ellers også. hehehe. Jeg har hatt mensmurringer en stund nå, og drømmer veldig mye. Går oftere på do, må tisse flere ganger om natta. Jeg skal ta ny test i morgen tidlig, jobber så hardt jeg kan med å klare å vente:) Hva er forresten lg?
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 hehe skrev feil mente clear blue test =) tror nok du er gravid=)¨ Man kan umurlig vite det , det første tegnet er at mensen uteblir. Kjøpte du testen på apoteket? Er så usikker om jeg skal kjøpe en ny test eller ikke. er ikke blilligtestene brae?hmmmmmm synes ikke blilligtesene er så billige heller, 96 kr for 1 test:s du skulle ha mensen på søndag du oxo? krysser fingeren for deg.
Mops7 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 ja, skulle hatt mensen søndag jeg også.. Vet ikke om de er bra jeg, og er helt enig med deg i at de ikke er billige!! Nå har jeg bestilt strips på nettet, se om de er bedre:) Kjøptemin på apoteket, de selger faktisk ikke clear blue der.. Rart... Har lurt på om jeg i det hele tatt skal gidde å teste, siden jeg er så sikker.. Men så er det jo så kjekt også Spennende! Håper vi får baby i juni, det er superdupert!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Ja juni =) perfekt=) du er heldig du tror nok ikke jeg er gravid.. Shit så slapp jeg er:S hmmmm får vel ta en tur på apoteket da...! Selger de ikke clear blue på apoteket? det gjør de på apoteket jeg skal på..hmmm føler du at det er en liten baby inni deg? eller er det bare at du ikke får mensen siden du er så sikker? .
Mops7 Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg føler meg bare gravid. Det er nok fordi jeg har så mange fra før, men også det at jeg håper så veldig.. Ikke sikker i grunn. Gleder meg veldig til å høre at du testet positivt;) Nei, har bare quick response her. Merkelig. Hadde alltid CB før. Og jeg er også slapp. Legger meg tidligere, og har lyst å sove hele dagen. Men har mye mensaktig vondt i magen også.. Tror egentlig jeg pleier å ha det når jeg er gravid. Har vært ganske treg i magen i det siste, men det er nok fordi jeg går på jerntabletter.. ååå, nå har jeg lyst å teste med en gang:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå