Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvis det står at jeg kan få 18 000kr i stipend. Vil det si at de pengene skal dele på ett halvt skoleår?
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hææ? får jeg så mye utbetalt i måneden?? Kan vel ikke stemme?
fleXibel Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nei...ikke så mye.. de deler det opp så du får månedtlig..
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Ja, var det jeg trodde. At de 18 000 blir delt på det halve skoleåret måndentlig?
fleXibel Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ja.. er vel sånn..aug, sept, okt, nov, des... så ny runde jan, feb, mar, apr, mai (tror siste utbet er i mai)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå