Gå til innhold

Venner og disponering av tid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer,

jeg og kjæresten min venter barn i januar og gleder oss veldig!

nå er det sånn at vi bor 40 mil fra hverandre, og ses derfor stort sett kun i helgene. dette har ført til at vennene mine ikke ser han så ofte som de vil, (vil jo bli kjent med han de også). det har jeg full forståelse for, men den lille tiden vi har sammen er dyrebar ,og ofte vil vi bruke den sammen bare vi to. vi flytter sammen om et par måneder og gleder oss til det. jeg får dårlig samvittighet for at vennene mine ikke får sjansen til å bli kjent med han,samtidig som jeg helst bare vil kose meg med han seln når vi først ses. noen andre i samme situasjon? er jeg egoistisk som prioriterer sånn? ingen av vennene mine har vært gravide, men jeg tror ikke de er misunnelig, det går mer på at de ikke forstår hvordan det er...

noen gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...