Marengs Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Ikke akkurat det jeg ønsket meg, men slik er nå engang livet. Var på UL i forrige uke, var kommet til uke 9 da. Kjente at formen var svært annerledes enn første gang jeg var gravid. Så jeg ble liksom ikke kjempeoverraska da legen ble veeeeldig lenge stille under UL`en. "Jeg finner ikke noe fosteranlegg her", sa han. Han fant bare en tom fostersekk. Så dagen etter var jeg inne til utskraping. Farsken også!! Var jo så perfekt med en april-baby! Det er kjipt å miste, men for meg er ikke dette verdens undergang. Jeg har en herlig gutt fra før og jeg vet jo at jeg kan bli gravid. Det gikk jo på 1.pp både forrige gang og denne gangen. Nå funderer jeg på om vi skal prøve igjen ved neste eggløsning...? Legen mente at den kommer ca 2 uker etter utskrapinga og at det ikke er noe i veien for å lage baby da. Men en sykepleier sa til meg etter utskrapinga at det kan være lurt å vente til etter en mens? Noen av dere som vet noe mer om akkurat det? Har jo litt lyst til å bare hive meg rundt igjen, da. For å få en baby FORT!! :-D Men samtidig kjenner jeg at det er deilig til kroppen å ikke være gravid også! Er i mye bedre humør(er jo seff lei for aborten) og puppene er ikke ømme lenger, er heller ikke kvalm, trøtt og urven. :-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 HEi =) var gravid for første gang med tvillinger men følte på meg at noe var galt og det var det 2 tomme fortersekker uten forster inni =( utskrapning og alt det der =( du burde vente til en mens før du prøver,har hørt hvis du prøver første gang du har mensen kan livmorslimhinnen være svak, men vet ikke 100% er vel delte meninger om det. er igang med prøvingen =) skulle egntløig ha mensen for 2 dager siden men ikke noe tante:s vurderer å ta en CL er vel sikrere enn billingtestene? vet du noe om det? Tok en billigtest i går men ingen strek =( LYKKE TIL=) Håper vi sees i 1 trim snart =) Stoor klem
Marengs Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Veldig merkelig det der med feelingen...jeg hadde jo også en følelse av at det ikke var som om det skulle. Men jeg hadde ikke sagt noe til noen, vil jo ikke oppleves som sytete. Jeg VET ikke om ClearBlue er sikrere, men har FEELINGEN av det, ja. Har bare brukt den, jeg. :-) Lykke, lykke til du også!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 ja rart at man kan føle det:s Håper virkelig vi får en baby snart begge oss 2 =) er så usikker om jeg skal ta en test eller ikke? hva synes du? stoor klem
Marengs Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Hm...hvis du er helt sikker på syklusen din og på at du skulle hatt mensen for to dager siden, så burde jo en positiv graviditetstest slå ut nå? Jeg hadde nok testet om jeg var deg! Skal mye styrke til for å holde ut og vente lenger!! :-D Hehe! Si fra om resultatet, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå