Høstspire 2011 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heihei=) Jeg lurer litt på dette jeg. har tenkt på simo kombivogn 625 i svart, men har lyst på deres valg også slik jeg kan vurdere litt=)
Nummer tre <3 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 har tenkt veldig mye på vogn faktisk.. men jo mer jeg tenker på det jo vaskeligere blir det.. kommer jo litt ann på når på året man får da! så blir vel klokere når jeg vet terminen.. først så tenkte jeg simo kombi jeg også, men siden jeg vil ha termin i januar så syns jeg kanskje at den blir litt stor og tung om sommeren når babyen er større og jeg er mer ute.. kommer sikkert ikke til å løpe ut for å gå tur midt i januar når jeg (forhåpentligvis) nettop har født... tror kanskje jeg kan klare meg med en mindre og lettere vogn da, siden babyen er så liten på vinteren og ikke trenger like mye plass... har sett litt på den emmaljunga kombivogna (husker ikke hva den heter), men syns den blir litt stor og tung den og.. så ANER ikke hva jeg vil ha.. Alle de jeg har snakket med som har kombivogn syns sportsdelen blir veldig stor og dum å bruke på småturer og på senter.. en lettere utgave jeg har sett på som jeg tror sportsdelen er lettere på er denne fra xadventure: http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=1362&category_id=dcae7%2091d3662befdfb326ae1fca64d0c& evt den kombivogna til tfk (tror den heter jogger tvister) ser ganske lett og fin ut.. hva tror dere om disse?
Høstspire 2011 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hehe, jeg vet akkurat hva du snakker om! Sitter her i min egen lille verden hvor valget av barnevogner når meg opp til ørene=) Det er så utrolig mange!!! Jeg SKAL jo, akkurat som deg, ha termin i januar=) Men føler samtidig at jeg heller kan kjøpe meg en ny vogn (en del billigere enn kombivogna, gjerne en "joggetrille") som jeg kan bruke av og til=) Nå er jeg en veldig aktiv jente som garantert skal begynne å gå turer så raskt jeg har fått ut det lille vidunderet=) Har vært i butikken og sett på kombivogna, og til tross for at den er litt tung, virker den veldig praktisk og grei å ha... er også en vogn som ikke "går ut av mote" før du får nr. 2=) Den linken du la frem virket som en veldig grei vogn faktisk=) Veldig fin! Jeg ville bare blitt redd for at det hadde blitt litt forliten plass i den til alt annet du skal kunne ta med deg på trileturen.. vet ikke helt... Men nå har det seg jo slik at jeg er helt forelska i den simo kombivogna i svart;) Er farlig redd for at jeg allerede har valgt jeg!=) Men blir så usikker også... har hørt at den er veldig tung o.l... men den er jo såååååååå fin=) Tror det er veldig opp til hver enkelt hvilke vogner vi føler passer=) For min del må jeg ikke løfte vogna mye opp å ut av bil, bor veldig sentralt - og vi kan også trille vogna rett inn i gangen uten å gå opp noen trapper ute eller noe=) Men en annen ting jeg lurer på: Når kjøper dere vogn i forhold til når dere blir gravide? Har også hørt at det betyr ulykke å ta den hjem før fødselen. hva tenker dere om dette? Fra min side sier jeg: 5 mnd på vei, og vogna står i gangen hjemme hos meg=)
EnLitenPrins Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Emmaljunga edge duo eller classic duo =)
Nummer tre <3 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 sommerspire08: er enig med deg om at simo vogna er veldig fin... venninna mi har den og hun er superfornøyd.. den er veldig god (og fin).. saken er at vi bor ganske landlig til og er avhengig av bilen, så hadde vært greit om den ikke var så tung.. er litt skeptisk med de tre hjulene og snø da... så må høre litt rundt.. vet jo liksom ikke på forhånd hvor mye snø som kommer heller.. om det kommer mye snø så er jo simo'n bra da.. åhhh.. er dette som er vanskelig syns jeg... når vogna skal kjøpes inn vet jeg ikke helt.. men siden vi ikke har supergod plass i gangen, regner jeg med at vi kjøper den litt utti.. kanskje 7ende eller 8ende måned, men det får vi ta som det kommer.. er ikke overtroisk så den ulykka du snakker om bryr jeg meg ikke så mye om, hehehe... men er det noen andre vogner du har sett på da?
Høstspire 2011 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Ja, det er veldig vanskelig å bestemme seg=) Jeg har sett en del på de quinny vognene. tror jeg vil ha en slik "joggevogn" når babyen blir eldre. Har også sett rundt på så og si alt av merker på barnevogner, men føler liksom simo sine er de søteste og mest praktiske i forhold til baby, kjønn og farger=) Har egentlig ikke sett på de andre som noen alternativ, men det kan jo være at jeg for all del skifter mening når jeg står i butikken og skal velge da=) Hehe, nei jeg tror heller ikke på det der med barnevogna! Skal bli så koselig å ha vogna, senga, stellebordet, bilsetet, klærene og lekene i hus før den lille kommer=) Gleder meg så!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal bruke samme vogn som vi hadde til gutta. Burberry-rutet vogn fra Basson. Den er lett å trille og har regulerbart håndtak. Da kan både barn og lange mennesker trill vognen uten problem. Basson har kjempe masse fine vogner, sjekk ut www.basson.dk Kjøpte alt baby-utstyr i god tid før førstemann kom. Klarte ikke vente, så senga med sengehimmel sto oppredd og klar i god tid før termin. Har også hørt det med ulykke om man har utstyr i hus, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå