Gå til innhold

Hvilken barnevogn vil dere ha og hvorfor?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei=)

Jeg lurer litt på dette jeg. har tenkt på simo kombivogn 625 i svart, men har lyst på deres valg også slik jeg kan vurdere litt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde ikke bestemt meg på forhånd da vi gikk og kikket, med unntak at vi kom til å velge en kombivogn.... :)

Vi endte med en Brio-kombivogn (sort og grønn), med vendbart håndtak (bytte kjøreretning), men dette var en 2005-modell, så de har vel andre farger nå. Jeg har tatt godt vare på den, og den er omtrent som ny, så den kommer til å bli brukt til en ev. nr. 2 også, siden snuppa allerde er 2 år, trenger vi ikke søskenvogn, da snuppa vil nesten være 3 år, om spiren sitter snart...... Ikke orker jeg å kjøre rundt med disse svære og brede vognene heller :)

Lykke til i vogn-jungelen :)

Skrevet

eg har emmaljunga duo/kombi.. er super fornøyd.. kjempe stor og god bag og stor sportsvogndel... den er lett og knirker ikkje i da heila.. anbefale den altså... fikk med understell i alu, bag, sportsvogn (overdel),stellebegg og kjørepose.. betalte 5199...

Skrevet

Hei!

Jeg henger meg på her litt og lurer på om dere vil ha 3 hjul eller 4 hjul?? og hvorfor? vi har fått oss en favoritt og det er teutonia med 3 hjul....men har jo ikke bestemt oss enda da, venter litt nå trur jeg for å se om spiren sitter først!

Skrevet

Eg har Teutonia Prestige..Er veldig fornøgd med den...Lett å køyre..Enkel å legge sammen.Tek liten plass i bil osv...

Einaste minus er at bagen er liten...Minsten her voks ut av den når han var 5 mnd.

Til nr 1 hadde eg Basson Roma.Det er ei knallbra vogn...Absolutt å anbefale...Litt stor plass i bilen tek den..men veldig god å køyre.Lett å trille..Stor plass under til varer osv...Fått best i test pris på tv2 hjelper deg.

Skrevet

Jeg er Simo-tilhenger!! Stor bag hvor minsten er godt beskyttet. lett å trille og stødig!! Prøvde meg med en Teutonia til tredjemann (y2k - trehjuling) fra han var 3 mnd. Den ble solgt!! Veldig god å trille, men ustødig på litt ulendt underlag, alt for kort rygg og lav kalesje (for liten da gutten min var 1 1/2 år!) og om vinteren snødde han ned!!

Takke meg til norsk vogn for norske barn og forhold!:)

Som sagt: jeg er Simo- tilhenger:)

Skrevet

Bassom roma har vi. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi har hatt mange mange ulike vogner og etter at jeg har prøvd emmaljunga kommer jeg ALDRI til å kjøpe noe annet... hatr hatt bassom simo brio teutonia, mutsy hehe vogndilla jeg ja... men emmaljunga er overlegen på komfort på alle underlag, stor bag bra design og smarte intrgrerte løsninger løsninger. Er litt stor sammenleggbar men vi har stor bil så det bryr meg døyt.

Vet til og med hvilket bilsete, vognpose, babycall, lekegrind og seng vi skal ha ho ho

Sparer ikke på mye fra førstemann her nei

Skrevet

Uten å ha vært gravid noen gang, så vet jeg allikevel hvilken vogn jeg vil ha og det er en simo kombivogn og gjerne bruka. Jobber på småbarnsavdeling og da trillekomfort i på litt ujevnt underlag er viktig for meg så har jeg erfart der at simo kombi eller duo er de beste etter min mening. Jeg kjøper gjerne pent brukt også jeg hvis vi skulle klare å lage barn en gang i fremtiden:-D Jeg vil ikke ha 3 hjuling for vi har hatt mange ulykker med disse vognene som ofte velter når barna er urolige i vogna.

Skrevet

Min erfaring er at vogner med tre hjul er mer ustødige og tipper lettere bakover ved f.eks søsken som holder i eller tunge stelle vesker. Har likevel hørt at teutonia sine 3-hjulinger er helt greie. Simo er jo kjempegode å kjøre, men jeg synes den er tung f. eks å få inn og ut av bil osv. Men det er bare meg :) Liker at teutonia sin er så lett jeg, selv om den er litt lav. I tillegg kan man kjøpe vognforlenger til den (også andre vogner selvfølgelig!) og jeg har ikke opplevd at bagen blir for liten... Emaljunga er ett klart andrevalg hos meg :) Har kun erfaring fra barnehage da, men det teller vel litt kanskje?!

Skrevet

Jeg har forelska meg i mutzy vogna men jeg har aldri tatt i den så det er jo bare det utseendemessige som jeg er betatt av.

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Edge Duo til vesla, og vi er KJEMPE fornøyde!!

Valgte den p.g.a. kvaliteten, god å trille, tåler en støyt, trygg, fin osv osv osv.

Vi driver og prøver på nr.2 nå, og har INGEN planer om å bytte til no annen vogn når nestemann evt kommer. Vogna er kun to år gammel. God som ny! :)

Skrevet

Jeg har lyst på Easywalker Sky, men vet ikke hvor god den er. Jeg synes bare den er så utrolig fin! Må sjekke ut litt mer når jeg får kul på magen, for det er jo ikke bare utseende som teller:) Men en olivengrønn EW Sky står øverst på lista nå:)

Skrevet

Jeg har lyst på en TFK noe twin twister etellerannet, men den er sviiiindyr.. Blir nok noe annet, men er jo lov å drømme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...