Gå til innhold

har dere begynt å vaske babytøyet?


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tvinger meg selv til og vente!! må jo ha noe og gjør de første ukene i perm, før bebien kommer..

men jge kommer sikkert ikke til og klare og holde meg så lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har far i huset vasket det meste av babytøyet:)..

 

Jeg har også vasket skinn, voksiposen, dyner og sengetøy.. Tar tingene etterhvert her da formen min ikke er helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker etterhvert som jeg får tøy jeg. Synes det er greit å ha det unnagjort,men hva jeg skal gjøre i ukene før termin har jeg ikke peil på,særlig hvis alt er klart før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel ho bestemor til barnet har ikke klart i dy seg så litt tøy er blitt vasket her=),men jeg selv\ prøver å vente =) så jeg har noe å gjøre på slutten=) for er så god i formen... skal begynne tapensere baby rommet til helgen=) gleder meg MASSE=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har høstferie snart, mulig det blir litt vasking og ordning da. I alle fall starter jeg nok med å rydde plass til klærne i garderobeskap o.l. Burde strengt tatt ventet med å sortere og vaske klærne til permisjonene starter, men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det etter hvert jeg og er glad for det, for her har formen vært synkende i det siste med ryggplager osv. Tenker det blir deilig med de tre ukene uansett jeg. Kan jo bake om jeg klarer det og lese om spedbarnsstell osv. Har uansett nok å henge fingrene i da også tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke begynt å finne frem noe ennå. Det eneste vi har på stell er bilstolen. Vogna må repareres (ny del må bestilles), senga og vugga må skrues sammen. Klærne må hentes ned fra loftet og sorteres (er litt vanskelig synes jeg når vi ikke vet kjønnet). Så det meste gjenstår ser det ut som. Synes nesten det er litt tidlig ennå. desemberbarn her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker når jeg går ut i permisjon, at tøyet skal være ferdig vasket, og at jeg da skal ha tid til å pynte til jul!!!! Men man vet jo aldri hvordan formen er da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, nå måtte jeg virkelig sjekke at det var desemberklubben jeg var inne på altså. Litt vel tidlig å begynne med slike ting er det ikke?

Har ikke engang tenkt på å ta ting ned fra loftet......men vi er jo alle så ulik:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg begynte for flere uker siden faktisk !

men så skal jeg ha ks i uke 47 og det er jo bare 7 uker igjen så jeg synes ikke det er så galt å begynne nå jeg hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå derimot...... nå vet vi at det blir jente!!!!......, så en venninne har vært på loftet for meg (jeg greier ikke det for tida), hun henta ned det meste. Og i natt har jeg sortert litt, så i morgen blir første maskin satt på. Synes det er greit å ha det rent ja. Men er enig i at det er vel tidlig. Vel,vel, noe må jeg jo gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jammen kjøpe noe å ha klærne i først før det kan vaskes. I tillegg holder vi på å male og da er det liten vits å vaske klærne ennå, lukta henger jo godt i en stund.

Men jeg fikk sjokk over hvor lite klær jeg hadde, så jeg må ut å kjøpe klær jeg,,,, Har visst vært litt vel generøs etter forrige mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...