Gå til innhold

Fikk et hardt slag i magen i går!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å gikk meg en liten tur da jeg møtte på en venn og hans digre hund. Hunden ville selvfølgelig hilse og kom løpende mot meg, hoppet opp og kjørte labbene hardt i magen min. Jeg ble helt satt ut! Det gjorde forholdvis vondt akkurat der og da, men det gikk snart over. Trenger jeg å bekymre meg? Hvor mye tåler de små "der inne"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tåler mye mer enn man tror. En venninnne av meg skled og landet skikkelig tungt på magen når hun var 6 måneder på vei. Var veldig vondt, men bare for henne.

Barnet ligger godt isolert med masse deilig vann rundt seg. Bedre isolering enn det tror jeg det er vanskelig å få. Hvis du får sterke kynnere, begynner å blø eller på annen måte føler deg dårlig, så bør du ta kontakt med legen din. Bekymring er nok til at du bør ta turen.

Skrevet

Takk for svar!:) Man vet vel kanskje inni seg at det går bra, eller man tror i alle fall det. Uansett er det så fint med tilbakemeldinger fra andre. Det blir så mye tryggere:)

Skrevet

Hei

Jeg tror ikke du skal være bekymret. de tåler mye mer enn vi tror. fikk håndtaket på en handlevogn rett inn i magen for noen uker siden, gjorde kjempevondt, men det gikk så bra så, alt er bra med babyen!

så du skal ikke være redd for det :-)

Skrevet

Jeg har også blitt "bokset" i magen av hund, OG blitt påkjørt av en svimete dame med handlevogn på super'n (da ble jeg kjempeimponert!! :( ). Babyen i magen ser i allefall ut til å ha det helt fint allikevel. Jeg tror nok det skal litt til før de tar noen skade.. Men skjønner godt at du ble satt ut, det ble jeg også...

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg tryna på isen så lang jeg var i forrige svangerskap i 7. mnd. Landet på magen, det gjorde vondt, men gikk veldig bra :)

Skrevet

Vi var i Hellas på ferie i 5te mnd under forrige svangerskap. Jeg og sambo tullet og tøyset i grundtvann. Under ett av hoppene mine klarte jeg å å lande med hele min tyngde på hans skne. Det var skiikkelig vondt, men alt gikk bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...