Minnie Mom Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Sitter rett opp og ned og gjør ingenting, og har hvilepuls på over 120 slag i minuttet.. Føler at hjertet mitt er i ferd med å hoppe ut av brystkassa, litt slitsomt egentlig. Vet det er normalt siden hjertet jobber for to, men allikevel da.. Hva har dere i hvilepuls?
prøvekluten+3små Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 det varierer(også utifra hvor mye man er bevisst på det;o)) men har vært oppe i 102 jeg..og begynner man å tenke hardt på det,så galopperer det nok enda fortere ja;o)
-Petrine- Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Kanskje du skal ta en sjekk hos legen? Forrige graviditet ble jeg lagt inn pga for høy puls. Hadde 150 i hvilepuls og den var opp mot 200 når jeg var i aktivitet. Var på sykehuset et par dager for å utredes, men de fant heldigvis ikke noe galt. Fikk beskjed om å ta det veldig med ro og ble sykemeldt de siste to månedene av svangerskapet. Lykke til!
Minnie Mom Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Hmm.. skal til jordmor på fredag og kan jo nevne det da. Ble du sykemeldt kun pga høy puls? I hvilken uke var du da?
Minnie Mom Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Ups, så nå at du skrev de siste 2 mnd, beklager! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå