Gå til innhold

Hvordan fungerer dette med barnepark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beholder man kontantstøtten?

Hvor mye koster det?

Binder man seg for en tidsperiode?

Jeg har IKKE peiling på detta her.. Så vil gjerne vite alt man kan få vite.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mi dotter gjekk i barnepark i eit år, frå ho var 2 til 3 år.

Vår barnepark hadde oppsigelsestid på 1 mnd "midt" i skuleåret, og 2mnd mot slutten av året, viss eg ikkje hugsar feil. Dette kan nok variere. Månadsprisen var 900kr, og at bornet går i barnepark påverkar ikkje kontantstøtta.

Mine erfaringar med barnepark er utelukka gode! Lukke til.

Skrevet

Jeg har to små i barnepark,og er veldig fornøyd.

Tiden er fra 9.30 - 13.30,og full plass koster 900,-.

De har to store rom der de kan være inne,men det er basert på at de er ute mest mulig.Og den ungene går i har diger uteplass.

Ellers har de skogdag,juleverksted,juleavslutning,17 mai den 16 mai og sommeravslutning.I tillegg låner de en gymsal to ggr i året der ungene kan herje litt;-)

Forskjellen ligger ved det pedagogiske,det er ikke noen form for 'læring' bortsett fra at de synger sammen ...Det er basert på at ungene har en plass å leke med andre unger.

Skrevet

Tusen takk for svar.. Er det fast pris uansett , eller mindre om det er snakk om 3 dager i uken lissom?

Skrevet

Man beholder KS.

Full plass koster her 900,- pr mnd og tre dager i uka koster 700,-

Skrevet

Ok :) Tusen takk for svar! Siden jeg jobber kvelder så trenger vi egentlig ikke barnehage enda.. Men å være litt sosial er nok ikke så leit for Theodor :) Hehe..

Kan jeg bare gå opp å spørre om de har ledig plass f.eks???

Skrevet

Jeg jobber også bare kvelder,men småen på 3 syns det ble kjedelig å bare være hjemme,så han begynte først 3 ggr i uka.Men han likte seg så godt at han fikk full plass etter noen mnd.

Nå har vesla begynt et par dager i uka,og hun syns det er skikkelig moro ;-) Da får jeg vasket litt hus de to dagene.

Jeg gikk bare dit og spurte,ble satt på venteliste og oppringt så fort de hadde ledig plass.

Skrevet

Ja, det gjorde eg!

Eg kjenner kun rutinane i "vår" park, og der gjekk ingen deltid, men eg ser ei har svara ovanfor her at det går an- så då kan du vel få dei til å sy saman ein god avtale som passar for dykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...