Gå til innhold

Hvilepuls på over 120


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter rett opp og ned og gjør ingenting, og har hvilepuls på over 120 slag i minuttet.. Føler at hjertet mitt er i ferd med å hoppe ut av brystkassa, litt slitsomt egentlig. Vet det er normalt siden hjertet jobber for to, men allikevel da.. Hva har dere i hvilepuls?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg målte min nå og jeg har 99 i hvilpuls. Det er vel litt for mye det også. Men enkelte ganger føler jeg at den går mye fortere. Har aldri målt den da, men føler som du sier at hjertet skal hoppe ut. Det er sikkert normalt. Har målt blodtrykket hos legen og det er vist som det skal være. Vi får vel bare leve med det:)

Skrevet

I og med at man får mere blod i kroppen under et svangerskap, jobber hjertet tyngre også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...