venter 1til<3 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 noen som har noen tips til meg før jeg skal ut å fly me lille på 3mndr nå på søndag?
ana baroma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ja, det lurer jeg også på Men mi er 6 uker. *glede seg*
venter 1til<3 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 hehe,,skal reise helt fra nord til helt sør å vi som ho her frøkna gleder sæ
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Sørge for st mini hsr noe å sutte på (amme, ha smokk, drikke av flaske feks) under letting og landing. Det utligner trykk i øra, så de ikke får vondt. Ellers må jeg bare si at det er vedlig greit å reise med så små. Værre jo større de blir. Skal ut å fly med jenta vår på 17 mnd i morgen- det kan jo bli spennende :-o GOD TUR :-)
Sara Rompompei Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ammet ved opp og ned flyginga. Det utligner trykket, så blir det ikke så mye skriking. En pupp opp og en pupp ned hihi Et tips er å følge med på personalet. Når de setter seg er det rett før de starter. Ellers så kan man jo sitte der i evigheter og vente. Og puppen varer jo ikke sååå lenge heller ;o) Om du ikke ammer så vil det fungere på samme måte med flaske. Når de er så små så går det kjempefint. Det er værre når de blir eldre og begynner å kjede seg...
venter 1til<3 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 takker for svar:) Gruet mæ litt men det går vell bra:) mest spent på kor det går det her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå