Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det bare meg, eller er den voksiposen utrolig knotete å bruke? Var ikke på hjemmesiden der nå og tittet på instruksjonsvideoer.. Ble helt matt jeg. Tror ikke jeg kommer til å orke noe sånt. Blir vel til at man putter hele ungen oppi som i en sovepose pga all jobben med å åpne/lukke?? Mulig man blir litt dreven når man har hatt den en stund, men jeg ble skremt av videoene.. hi-hi Ønsker meg en gammeldags lammeskinnspose med glidelås rundt hele jeg..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Var ikke på hjemmesiden skal være: var INNE på hjemmesiden.. *kløner*
It's all about me Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Litt knot med en gang kanskje, men man kommer fort inn i det. Og da er det genialt. Er så lett å tilpasse den etter som barnet vokser og etter som hvor varmt/kaldt det er.
lenej :o) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 eg elske voksien vår!! den har ikke vært no probl, men etter å sett på videoen der, så ser eg at eg har gjort det feil hele tida.. men den virke for det...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Har kjøpt den nye voksi active jeg. Slipper alle trådene og knotingen med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå