Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jenta vår på 4 mnd. vil ikke ha mme!! Vi skal ut med jobben til min mann på lørdag og jeg har ikke nok melk til å pumpe meg så jeg har nok til barnevakten å gi henne. Noen som har tips til hvordan jeg kan få henne til å ta mme?? Har prøvd både Nan og Collett til ingen nytte....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Snakk m helsesøster, de vet alltids råd!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Har du prøvd ulike flasker? Tar hun flaske i utgangspunktet`? At pappaen mater? (er ofte de ikke vil ha flakse av mammaen, da er det bare pupp) Hva med å prøve å blande mm med litt mme for å prøve å venne henne til smaken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå