Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei, jeg er førstegangs og helt grønn i dette, men nå sjønner jeg ingenting.. Da jenta vår ble født og frem til hun var 3 uker gammel, var hun utrolig rolig, snill og våken. Nå den siste uken (hun er nå 1 mnd gammel) har hun en totalt annen holdning til verden. Hun sover utrolig lite (max en time om gangen), er urolig og utilpass og noen ganger virker hun "forbannet" og sint nå jeg ammer henne. Jeg har ikke spist noe anderledes, og det virker ikke som om det er luft i magen, men heller det at hun sliter ekstremt med å bæsje eller noe.. Hun gulper mer nå enn før, og det kan komme tynnflytene gulp opp lenge etter måltidet. Har prøvd med sukkervann, men det hjelper ikke. Kan det være tarmene hennes som gjør at hun ikke har det så bra? Hun ligger her nå på siden av meg lysvåken etter atter en våkennatt og sliter, jeg ser hun er stuptrett stakkar. Tutten er en god trøst men hun spytter den ut og da hyler hun. Jeg har prøvd bæresjal, "byssing", kos og varme bad.. Hun har ikke feber eller virker syk heller.. Er det noen der ute som har noen tips som kan hjelpe jenta mi?
snart4barnsmamma Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Eg ville tatt meg ein tur til HS og spurt om råd.Kan vere magen ho baler med.Då blir dei ofte urolige.Raper ho godt etter ho har fått mat??kan vere ho har hard avføring.Spør om du kan gi ho litt sviskesaft.Det hjalp meg min i allefall.Han sleit med hard avføring. Ellers kan der vere kolikk ho har fått.Ei vennine av meg gjekk til soneterapi med sønnen sin.Han hadde kolikk..Gjekk over etter eit par behandlingar. Lykke til...Reis innom HS og spør om råd-
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Kjøp Barneboka til Wahlgren. Har alle de svarene du lurer på der. Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Wahlgren er ei tullkjerring uten noen form for faglig kompetanse.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det er hun ikke. Men hun er alternativ. Og det er bra. Så kan folk få lov til å velge selv. Jeg er ikke enig med alt. Men hun har mye kloke utsagn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå