Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Kjøpte ny lue med Hello Kitty til minste jenta på nett. Da jeg fikk den satt jeg å holdt litt i den. Kjente at den var veldig varm å god. Plutselig kjenner jeg noe litt "kvast". Tenkte med en gang at det var sånn som en fester lappene med på plaggene. Men det som det viste seg å være var ei synål. Ikke ei lita, men ei ganske så stor. Var vel omtrent lik ei fyrstikke. Etter på tenkte jeg. Tenk om hun hadde snubla i barnehagen å fått den inn i hode, øre eller lignenede. Kunne jammen meg gått gale!
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Var H&M foresten.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 ja sånn kan det gå når du shopper på H&M hehehe
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Hehe..ja skulle nok heller valgt hos deg:) Skal huske det til neste gang hehe
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde også blitt kjempestresset med tanke på hva som kunne skjedd! Uff,godt du fant den..
trollmamma Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Send ein mail til h&m og forklar situasjonen.
Mockanin Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Oi... Ikke tenke på hva som kunne skjedd, men tenk heller på at du heldigvis oppdaget den.. Men ta kontakt med der du kjøpte den og si i fra om det.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 hehehe ja kanskje det:) Nei sånt skal jo ikke skje, men ting skjer jo. Godt at du fant den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå