Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Mannen har bursdag til helgen og aner ikke hva jeg skal kjøpe:-( Han ønsker seg ikke noe og vi pleier ikke kjøpe dyre ting men noe må jeg ha. Klær er jo greit men det har han utrolig mye av og er veldig kresen.... Noen som har gode ideer til meg? Han bruker kjede og liker de litt røffe - noen forslag til det kanskje? Trenger seriøst hjelp jeg nå:-)
Mockanin Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Noe godlukt kanskje? Det ønsker mannen min seg til bursdagen sin
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hva slags stil har han da? Mannen min har fått et par ting fra dragenshule.no som han likte veldig godt, men det er jo ikke alle som synes dette er fint:) Ellers var rattet til xboxen hans en kjempesuksess:)
jordbær mathilda Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg har kjøpt konsert billetter til han. Han digger hellebilles, så nå blir han vel glad,tenker jeg!!
fleXibel Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Mannen min er veldig glad i en spes godlukt som må bestilles, blir veldig glad for det.. Og movie maniacs figurer samler han på, blir i ekstase Og så er det andre figurer som ligner på movie maniacs, men det er militær figurer..det er han spes intr i.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 et år kjøpte jeg gavekort på 1000 kr på spaceworld. det ble han kjempeglad for. ble noen spill til playstation der. i år fikk han pokerbord og koffert med kort og sjetonger. det falt ihvertfall i smak. han var som en unge på julaften.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 har gitt mannen min en slipsnål med inngravert forbokstavene i navnet til ungene som jeg hadde satt sammen som et slags monogram(er det det det heter?) det satt han stoor pris på!!!!!
Gjest irismor Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Han fikk skytebriller i fjor. Han hadde ønsket seg dem i flere år. Han ble kjempeglad. Har han ingen hobbyer eller interesser....
It's all about me Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Det som har slått mest ann her var en stilig pulsklokke og utsyr til skikjøring
dama Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 alle gavene jeg har gitt mannen min har han vært veldig glad for... som oftest får han den siste utgitte boka i en serie han synes er veldig bra, eller finner jeg på noe spesielt til de helt store anledningene... hva med en god middag? barnevakt og en tur ut bare dere to?
Lavendel*06*10* Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Musikk dvd med favoritt gruppa hans?? Gubben min fikk gavekort på tatto sist jul.. Grav langt bak i hodet , så husker du kanskje noe han har ønsket seg lenge..
Lima og meg Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Gav min en frottèmorgenkåpe til jul i fjor, hehe..det ble en hit:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 ga sambo båtførerprøven til bursdagen hans jeg pluss en redningsvest:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Jeg kjøpte sesongkort til favorittfotballlaget hans til jul ett år, det var en hit
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Sambo fikk tandemhopp uten og vite om det, til bursdagen sin i år, DET var en gave han aldri glemmer ) Men det er litt vanskelig og ordne på kort varsel..
Sebra Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Til jul i fjord fikk han stiksag. Det var han kjempe glad for
Karoline's*mamma Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Eg føler eg har vore veldig flink med gåver til mannen. Men den har vart mest glad for, var den eg var minst fornøyd med. Den gangen hadde eg ingen idear på lager (rett etter fødselen til eldste), så eg kjøpte ei skikkelig god steikepanne, og han vart såå glad for den!! Ellers synast eg ei tøff klokke er ein fin presang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå