Gå til innhold

Noen med nøtteallergi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken symptomer får man hvis man har fått nøtteallergi?

Jeg bare lurer på om jeg kan ha blitt allergisk mot nøtter!

 

Spiste en sukkerfri sjokolade med nøtter fra helsekosten i går,og 5 min etterpå så begynte jeg å klø i halsen,halsen hovnet opp skikkelig og nå har jeg så vondt og er skikkelig tett i halsen.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det når jeg var lita, men vokste det av meg. For min del fikk jeg det i ansiktet, masse prikker å hovnet opp. Var ikke godt. Klødde mye.

 

Kan virke som om du kanskje er allergisk. Hmm..ring legen din å hør:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...