Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvilken symptomer får man hvis man har fått nøtteallergi? Jeg bare lurer på om jeg kan ha blitt allergisk mot nøtter! Spiste en sukkerfri sjokolade med nøtter fra helsekosten i går,og 5 min etterpå så begynte jeg å klø i halsen,halsen hovnet opp skikkelig og nå har jeg så vondt og er skikkelig tett i halsen.
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde det når jeg var lita, men vokste det av meg. For min del fikk jeg det i ansiktet, masse prikker å hovnet opp. Var ikke godt. Klødde mye. Kan virke som om du kanskje er allergisk. Hmm..ring legen din å hør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå