Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Så utrolig søt liten jente du har =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Ble ho født lenge før termin? Ho var jo sååå lita =)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nope, hun ble født på mensterminen, en uke før ultralydtermin... men de visste hun hadde sluttet å vokse (var på ultralyder på slutten) så hadde vel blitt satt igang hvis fødselen ikke hadde startet av seg selv. hun er bitteliten ja! men nå har hun nådd tre kilo da, så jeg syns jo hun er blitt stor... ganske mye mot 2200 g ved utreise fra sykehuset... men de regner med hun sluttet å legge på seg rundt uke 35, og bare vokste i lengden men ikke la på seg... så hun var rimelig tynn når hun ble født. var ganske lang da, 47 cm. og huden var altfor stor, så hun har nok gått ned i vekt på slutten=(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Ahh... Sånn og forstå.. Det tar ho jo tydeligvis igjen nå da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå