Gå til innhold

Sauen ble mamma 6/9-07 =)


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig søt liten jente du har =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ho født lenge før termin? Ho var jo sååå lita =)

Skrevet

Nope, hun ble født på mensterminen, en uke før ultralydtermin... men de visste hun hadde sluttet å vokse (var på ultralyder på slutten) så hadde vel blitt satt igang hvis fødselen ikke hadde startet av seg selv. hun er bitteliten ja! men nå har hun nådd tre kilo da, så jeg syns jo hun er blitt stor... ganske mye mot 2200 g ved utreise fra sykehuset... men de regner med hun sluttet å legge på seg rundt uke 35, og bare vokste i lengden men ikke la på seg... så hun var rimelig tynn når hun ble født. var ganske lang da, 47 cm. og huden var altfor stor, så hun har nok gått ned i vekt på slutten=(

Skrevet

Ahh... Sånn og forstå..

 

Det tar ho jo tydeligvis igjen nå da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...